  • Data: 2015-09-11 13:01:24
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Czy nadal placi mniesze to taki pewny nie jestem, bo roznica juz chyba
    > znikoma.

    Ponawiam, że CHFowicz płacił mniej niż PLNowicz przez te wszystkie lata
    - powiedzmy typowo od 2007 roku, czyli 8 lat i nadal płaci mniej.
    Problem frankowicza jest taki, że w 2008 płacił dużo mniej niż
    złotówkowicz, a teraz płaci niewiele mniej niż złotówkowicz. I z tego
    powodu domaga się interwencji państwa.

    > Choc patrzac jak powyzej ... zlotowkowicz splaca podobnie, a przez pare
    > lat nawet wiecej.
    > Teraz wibor spada, to sie moze jeszcze zmienic.

    Od początku nie było tajemnicą, że LIBOR, kurs CHF, WIBOR będą się
    zmieniać w ciągu 30 lat spłacania kredytu.

    > Dalej gdzies jest sprawa, ze w miedzyczasie rata mocno skoczyla.
    > Nieprzygotowany mogl miec klopoty ze splacaniem, jak sie nagle okazalo,
    > ze to nie 1500 tylko 3000 trzeba ...

    1. Nikomu ni skoczyło z 1500 na 3000.
    2. Jak w 2008 złotówkowiczowi skoczyło z 1500 na 1900 to nikt nad
    złotówkowiczami nie płakał.