  • Data: 2015-09-11 13:53:37
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-11, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Aha. Jakie głupie te zakłady ubezpieczeń. Przecież informacja o ryzyku
    > jest bez znaczenia. Masz jeszcze jakieś ciekawe tezy?

    Może zamiast złośliwie wycinać i się dopierdalać, to byś się zastanowił (skoro
    tego wymagasz od innych) co napisałem? Informacja czy "jest wyższe, czy nie jest"
    (stan binarny, jest/nie jest wyższe) NIC nie daje (patrz podkreślone w Twojej
    wypowiedzi). Skoro już podałeś przykład zakładów ubezpieczeń, to zapewne
    domyślisz się dlaczego taka informacja sama w sobie jest nieprzydatna i po
    co u nich się *szacuje* ryzyko i co to oznacza, że to się robi.

    Dobrze. Kredyt w CHF jest bardziej ryzykowny.
    I co dalej? Na ile bardziej ryzykowny? Skoro taki z Ciebie ekspert,
    to pokaż swoje wyliczenia, szacowanie, projekcje i przewidywania.

    Sam kredytu w CHF nie mam i mieć nie zamierzam, ale Twoje podejście
    wskazuje nie to że byłeś ostrożny, tylko że przez lata ktoś się
    z Ciebie nabijał że wziąłeś mniej korzystny kredyt (albo sam tak
    czułeś), a teraz bierzesz odwet.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl