  • Data: 2015-09-11 12:55:51
    Temat: Re: CHF cd
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    [...]
    > Zresztą Ci wszyscy złotówkowi pokrzykujący teraz "ja byłem ostrożny, nie wziąłem
    > i miałem rację" tak naprawde pokrzykują pod wpływem chwili tak samo jak frankowcy.
    > Umiesz już teraz powiedzieć co w perspektywie tych 30 lat będzie bardziej
    opłacalne?
    Bardzo CIę proszę, nie przypisuj mi tez których nie głoszę.
    Nie chodzi mi o to co "było bardziej opłacalne" tylko "co bardziej
    ryzykowne". I twierdzę, że MOŻNA było dojść do wniosku, że CHF jest
    bardziej RYZYKOWNY niż PLN.
    TO jedno.
    Po drugie nie podoba mi się, że teraz frankowcy widzą winę wszędzie
    tylko nie u siebie, i jeszcze chcą żeby inni za to płacili.
    KJ

    Your mode of life will be changed for the better because of new developments.