  • Data: 2015-09-11 13:59:02
    Temat: Re: CHF cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-11 o 12:55, Kamil Jońca pisze:
    > Po drugie nie podoba mi się, że teraz frankowcy widzą winę wszędzie
    > tylko nie u siebie, i jeszcze chcą żeby inni za to płacili.
    > KJ

    Przestań odwracać kota bo mu ogon urwiesz :-)

    Mowa jest o minimalnej choćby partycypacji w ryzyku którego nie
    przewidział i klient i bank (a bank powinien)

    Dlatego morda w kubeł i siedzieć cicho i modlić się żeby jakaś ustawa w
    następnym sejmie przeszła (w tym nie przejdzie) bo inaczej skończy się w
    sądach a tam koszty będą dużo większe dla banków bo to banki złamały
    przepisy a nie klienci.