  • Data: 2015-09-07 13:38:37
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0276be05-bed5-4ac5-b249-9ea180662044@go
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 6 września 2015 20:51:44 UTC+2 użytkownik witek
    napisał:
    >Myslę że te kwestie w ciągu kilku lat wyjaśnią sądy. Niezależnie od
    >tego co politycy wytworzą.
    >Na mój nos z tej właśnie strony banksterzy kopa dostaną.

    No coz, sady po pierwsze dzialaja u nas w ramach ustaw, a przynajmniej
    powinni.
    Wiec jak politycy ustala jakies tam zasady przewalutowania, to sie
    troche manewr i klientom i sadom zawezi.

    A po drugie - zbyt ambitne wyroki zostana oprotestowane i zanim sie SN
    wypowie, to troche lat minie.
    A jak sie wypowie, to moze np odmowic podjecia uchwaly :-)

    J.