  • Data: 2015-09-07 19:10:46
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kwestie ustawy dotyczacej przewalutowania maja sie nijak do tego, czy
    >np.
    >kredyt jest kredytem etc.
    >Bo przewalutowanie dotyczy sytuacji teraz a pozyczkobiorcy podnosza
    >kwestie
    >ktore wydarzyły się w momencie podpisywania umowy.

    Ano, moze tak byc, a z drugiej strony bardziej dyspozycyjny sad moze
    stwierdzic, ze nie po to panstwo specjalna ustawe wydalo, aby inne
    żądania byly zgodne z zasadami wspolzycia spolecznego..

    >A to jest oczywiscie inna sprawa - oszust umie wykorzystac kruczki
    >prawne
    >miedzy innymi przeciagajac postepowanie ile sie da.

    O, przepraszam, to sady przeciez takie nierychliwe.
    I czemu od razu oszust - bo ci zaproponowal tanszy kredyt ?

    J.