    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: CHF cd
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 6 Sep 2015 17:03:22 +0200

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 14:34:23 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Zapewne miałem pecha bo byłem tylko bodaj na 8 spotkaniach i nikt nie
    > omawiał... Omawianie wyglądało wręcz w drguą strone - minimalizowania
    > jakichkolwiek wątpliwości...

    > No to teraz mówimy o omawianiu realnych zagrozen czy o bzdurach?

    No, realnosc chyba podobna jak w 2007 mozna oceniac ryzyko dwukrotnego
    wzrostu kursu franka w pol roku :-)

    > Akurat to omawiaja bo proponują ubezpieczenia np. na okazję straty pracy.
    > Widac, ze jak mozna na czyms zarobic, to chetnie postrasza...

    No, w 2009 sie okazalo ze mozna zarobic i na ubezpieczeniu spadku
    wartosci nieruchomosci, w 2008 nie proponowali :-)

    > Ale to jest inna inszosc, ze okradziono ludzi ktorzy mimo wszystko sa w
    > stanie jakos spłacać kredyt.
    > Jezeli przykładowo moj znajomy wział 200 tysiecy kredytu, spłaca 5 czy 6
    > lat i twierdzi ze dzis ma do spłaty prawie 400 ale spłaca w terminie to
    > jakos to umniejsza wine banku ktora mu wcisneła kredyt?

    Wcisnela ... sam prosil, sam mogl wybrac PLN - przeciez jestes
    najlepszym przykladem.

    Ale ... franek obecnie po 3.9, to jest niecale 2x od najnizszego kursu
    - to co on - nic nie splacil ?
    Chyba, ze gadales jak byl po 4.50

    > Mi to akurat nie maja co przewalutowywać.
    > Ale o czym mowisz?
    > O tym, czy biorac pare lat temu przykładowe 200 tysiecy w PLN nie byłoby
    > sie nadal do przodu? Wydaje mi sie to wręcz niemozliwe przy obecnym kursie,
    > ktory nie wyglada na to zeby miał się zmniejszyc...

    Ale roznica na starcie byla spora.

    > Nawet jezeli ci wyjdzie
    > ze spłaciło się podobnie duzo, to jest jeszcze w pamieci to co pozostało do
    > spłaty...

    A tu zlotowka sie umacnia :-)

    Pogadaj z tym znajomym, porownajcie raty np co 3 miesiace ...

    J.