  • Data: 2017-08-05 20:36:17
    Temat: Re: CHF
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-05 o 14:41, J.F. pisze:
    > Ale dlaczego sady mialyby rozwiazywac dobrowolnie zawarte umowy ?
    > Bo kurs skoczyl bardziej, niz wydawaloby sie, ze moze skoczyc ?

    Gdzieś już widziałem te spacje przed znakiem zapytania :-)

    Domyślam się że znasz zarzuty co do sprzedaży instrumentu spekulacyjnego
    pod nazwą kredytu hipotecznego, niedozwolonego indeksowania kapitału
    kredytu, arbitralnego ustalanie kursu wymiany, trudności w spłacie we
    frankach...
    O spredach chyba nie muszę wspominać.

    I najważniejsza uwaga.
    Polskie prawo bankowe jest bardziej restrykcyjne niż cywilne zawieranie
    umów. Tutaj trzeba się trzymać dokładnych przepisów i nie działa zasada
    że widziały gały co podpisywały.
    Banki złamały prawo i muszą za to ponieść karę.
    Frankowiczów można krytykować ze chciwość, nie czytanie umów, domaganie
    się pomocy od innych obywateli...
    Ale oni prawa nie złamali.