  • 1. Data: 2002-10-12 09:05:02
    Temat: Brawa dla PolCardu
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wczesniej pisalem ze w Rossmanie nie chcieli przyjac mi platnosci 8,9 PLN -
    nie mialem czau sie wtedy klocic z panienkami ale wyslalem pisma - do
    Rossmana i do wiadomosci PolCardu.

    Link z pismem PolCardu umieszczony w watku o szkoleniu w Empiku, wczoraj
    dostalem odp z Rossmana.

    Szanowny Panie,

    Przede wszystkim chcielibysmy Panu podziekowac za przekazanie opinii na
    temat pracy naszego sklepu.
    Istotnie istnieje regulacja, mowiaca o limicie transakcji realizowanych
    kartami platniczymi. Zostala ona wprowadzona w zwiazku z dlugimi czasami
    oczekiwania na autoryzacje, co znacznie wydluza czas obslugi klienta. Kwotw
    do 20 zl uwazamy za niewysoka i z reguly klienci nie maja problemu z
    oplacaniem takich zakupow gotowka.
    Jednakze dla klientow, zyczacych sobie platnosci karta, jest ona realizowana
    rowniez bez zachowania limitu.
    Prezpraszamy Pana za niedogodnosci, ktore Pana spotkaly z tego tytulu,
    wyniknely one z niedoinformowania naszego pracownika.

    Z powyzszego wynikaja niezgodnosci ale nie chce mi sie juz pisac do nich ;)
    - po co limity skoro na zyczenia kazda platnosc przyjma?
    - autoryzacja? - niech ustala wiekszy FL - choc peawda jest iz wiekszosc
    ludzi placi plaskimi

    Chwali sie PolCardowi ze jednak trzyma na pulsie reke i reaguje na takie
    sytaucje i przeprowadza rozmowy ze swoimi klientami.

    A ja w ramach testow wybiore sie w najblizszym tygodniu do Rossmana z
    zamiarem kupienia czegos ok 5 PLN ;-) zobaczymy czy znowu uslysze "Zgodnie z
    rozporzadzeniem centrali...". Jesli tak to z nieskrywana satysfakcja wyjme
    pismo i dam je panience ;-D

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-10-12 11:43:52
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozporzadzeniem centrali...". Jesli tak to z nieskrywana satysfakcja wyjme

    Czesc. Za co dziękujesz Polcardowi? Z tego co widzę, to zareagował Rossman.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-10-12 12:01:18
    Od: j...@p...onet.pl

    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czesc. Za co dziękujesz Polcardowi? Z tego co widzę, to zareagował Rossman.

    Po rozmowie PolCardu z Rossmanem

    skan pisma z PolCardu

    www.jarp49.republika.pl\polcard.jpg

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-10-12 12:11:17
    Od: "KobiK" <k...@i...pl>

    > skan pisma z PolCardu
    >
    > www.jarp49.republika.pl\polcard.jpg

    Czyli mam rozumiec, ze moge kupic cos za 4zl i zaplacic karta? Bo w wielu
    punktach pani kasjerka mowi: "Minimum 5zl"

    Kobik.

  • 5. Data: 2002-10-12 17:28:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 11:05:02 +0200), "JaKi"
    <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Z powyzszego wynikaja niezgodnosci ale nie chce mi sie juz pisac do nich ;)
    >- po co limity skoro na zyczenia kazda platnosc przyjma?

    Ja to widzę tak, choć niekoniecznie tak jest:
    Sytuacja A: Kwota >20zł. Kasjerka przyjmuje kartę.
    Sytuacja B: Kwota < 20zł. Kasjerka pyta, czy może jednak możesz
    zapłacić gotówką.
    Sytuacja C: Kwota = 20zł. Random(A,B) :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-10-12 17:37:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:0ulgquk3224esaq5bnfdaa8cbnrq3afo2j@4ax.com, Tristan Alder wrote:

> [...]
    > Sytuacja B: Kwota < 20zł. Kasjerka pyta, czy może jednak możesz
    > zapłacić gotówką.
    > Sytuacja C: Kwota = 20zł. Random(A,B) :-)

    Za prosta zależność. IMHO < 20zł zdecydowanie nie jest obojętne jak bardzo
    "<".
    ;)

  • 7. Data: 2002-10-12 17:58:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "KobiK" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mam rozumiec, ze moge kupic cos za 4zl i zaplacic karta? Bo w wielu
    > punktach pani kasjerka mowi: "Minimum 5zl"

    No mi pani powiedziala "Min 20 PLN" stad pismo do Rossmana z kopia do
    PolCardu.
    W tym tygodniu ide na testy ;) kwota testowana nie przekroczy 5 PLN.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-10-12 18:02:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ja to widzę tak, choć niekoniecznie tak jest:

    Nie jest tak ;)

    > Sytuacja B: Kwota < 20zł. Kasjerka pyta, czy może jednak możesz
    > zapłacić gotówką.

    Kwota <20 PLN

    K: "Zgodnie z decyzja centrali nie przyjmujemy platnoscia karta ponizej 20
    PLN"
    Ja: "Nie mam gotowki" (faktycznie nie mialem ;D)
    K: "Przykro mi nie moge przyjac platnosci karta"
    Ja: "Dziekuje" Zostawiam towar na tasmie i wychodze

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-10-12 19:24:24
    Od: "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl>

    To chyba nic przy mojej płatności.
    W Galerii Centrum (Warszawa) płaciłem kartą VE mBanku za zestaw (zakładka do
    książki i ołówek) - 1,99 PLN.
    Kasjerka bezproblemu - nawet koleżanka chciała mi pożyczyć ale było za
    późno - drukowało się potwierdzenie...

    MK

  • 10. Data: 2002-10-12 20:03:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > To chyba nic przy mojej płatności.
    > W Galerii Centrum (Warszawa)

    Rossman ma regulacje co do kwoty od ktorej przyjmuja platnosc karta.
    Wlasnie stwierdzilem ze jakis kolejny merchant by sie przydal, ale
    obslugiwany byl przez innego aklajera. Ciekawe jak by zareagowali.

    --
    JaKi