    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Braki dostępu...
    Date: Wed, 21 Nov 2018 00:35:46 +0100

    "Dawid Rutkowski" 1...@g...co

    : O, to "galeria" czy supermarkety rozdają śniadania w poniedziałkowe ranki?

    Obrona ciekawa, ale czy słuszna? -- wg Ciebie przyszedłem za późno? ;)
    Może i tak -- ale dlaczego zabrakło wieczorem? -- Dlatego, że za mało przygotowali!

    : Nie bywam, więc może tracę ;> Jakoś w tym tygodniu chyba
    : mcdonald obiecywał do porannej kawy darmową przekąskę - bo
    : jakiś czas temu obiecywał samą kawę.

    I dopiero teraz dowiaduję się o tym? ;)
    Zapewne już wszystko zjedzone... [chlip, chlip...]

    : Zaś w bankach kawa jest już tak powszechna (choć
    : nie jest powszechna obezwładniająco, np. w bgż
    : nie było, w db i santanderze ani w ing koło mnie
    : też nie, w CA też nie - to tak z ostatnich doświadczeń
    : z marmurami - kurcze, w końcu wyszło, że tylko w eurobanku
    : była samoobsługowa,

    Samoobsługowa jest na stacjach benzynowych -- ale
    kosztować potrafi dychę pln za papierowy kubek kawy...

    : a gdzieś jeszcze proponowali, ale samemu nie można było;

    W Nest dają i kawę, i czekoladę w płynie...

    : w santanderze - tzn. jeszcze jak to był wbk - oraz
    : w ing są przynajmniej kąciki dla dzieci - w wbk z kredkami,

    Co mi po tych kredkach... ;) Wolałbym coś na ząb... ;)

    : w ing z tabletem, więc można wybrać bank w zależności od
    : preferowanego modelu wychowania ;P ), że nie korzystam - muszą
    : bowiem ciąć koszty, więc obawiam się jakości, a popić nie
    : będzie czym. Ostatni raz jeszcze w śp. (dla segmentu
    : fizolskiego - a propos ford, mercedes czy fiat dadzą
    : tylko kredyt na samochód, ROR nie założysz - z "samochodowych"

    Skąd więc mają szmal na kredytowanie? Swój własny?

    : została tylko toyota) volkswagenie skorzystałem, bo czekaliśmy
    : z teściową chyba z 1,5h zanim jej konto założą - a były też
    : smaczne czekoladki.

    : Za to lion's zaprosił na 4 kolacyjki, z czego byłem na 3.
    : Co prawda tylko na zimno,

    Słabo...

    : a właściwie tylko kanapeczki

    Oj -- bardzo słabo...

    : i słodycze - bardzo dobre, ale za każdym razem takie same,

    Nuda...

    : więc już za 3 razem było trochę nudno - ale najeść można się
    : było jak ktoś miał ochotę, bo sporo ludzi było, a jedzenie
    : zostawało

    Ciekawe zachowanie... Kanapki były niesmaczne?...

    Bywałem kiedyś na spotkaniach organizowanych przez NOT. W ~połowie
    spotkania były przerwy na kanapki... Zanim oficjalnie zaczynała
    się taka przerwa, ludzie przygotowywali :) się do tego, co chyba
    zowie się -- ,,run''. ;) W chwili ogłaszania początku przerwy
    -- ludziska rzucały/li się do drzwi, gnietły/li, wzajemnie,
    rozpychały/li, po czym (po przejściu przez ciasne drzwi)
    rzucały/li się na stery kanapkowe...

    Akurat wiem, jak te sterty/piramidy kanapkowe wyglądają,
    bo widziałem przygotowania... Widziałem też pobojowiska
    powstałe w pół minuty (może w minutę) po tym, jak pierwsza
    ręka sięgnęła przygotowanego jadła... ;)

    Czy dla mnie też coś zostawało? Pocieszenie typu -- ,,należało
    przyczaić się na zewnątrz sali/audytorium, zamiast siedzieć
    wewnątrz tejże sali w chwili ogłaszania początku przerwy''...

    A że spotkań było wiele... Ale nie skorzystałem z okazji. ;)

    : - a oprócz tego ciekawy wykład (bo prowadzący opowiadał
    : anegdotę) i ćwiczenia z inwestowania. Niestety od tych
    : ciekawych zdarzeń minął już rok i na nic nowego nie
    : zapraszali - a ostatnio ten oddział, w którym się to
    : odbywało, zlikwidowali :(

    Może teraz przywrócą -- LCzarnecki właśnie dostał zmniejszenie
    (jakieś/któreś do połowy) ,,zabezpieczeń'' dla IB.

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/nbp-zwolnił-
    idea-bank-z-obowiązku-utrzymywania-części-rezerwy-ob
    owiązkowej/ar-BBPV0RD?ocid=spartandhpBo my tu gadu, gadu -- a tymczasem Wielka Trójca
    (BFG, KNFi NBP) debatowała... [nad nagraniami LCzarneckiego]-- _._ _,-'""`-._
    |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /, _.. \ _\