  • 1. Data: 2005-06-26 18:15:38
    Temat: Brak blokady
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Placilem sobie wczoraj VISA Multi w Sfinksie za obiado-kolacje i do dzis
    nie mam zadnej blokady (ani w operacjach biezacych ani w innym miejscu).
    Czyzbym jadl posilek na nie swoj koszt ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-06-26 18:20:59
    Temat: Re: Brak blokady
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:
    > Placilem sobie wczoraj VISA Multi w Sfinksie za obiado-kolacje i do dzis
    > nie mam zadnej blokady (ani w operacjach biezacych ani w innym miejscu).
    > Czyzbym jadl posilek na nie swoj koszt ?

    wyglada na to, ze nikt karty przez terminal nie przeciagnał.
    Ale mogą wklepać numer ręcznie jak tylko się zorientują, że coś nie tak.
    Z drugiej strony możliwe, że będziesz miał obiad gratis, Ja już na koszt
    visy mam kilka stów naliczone.

  • 3. Data: 2005-06-27 10:20:42
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > Ale mogą wklepać numer ręcznie jak tylko się zorientują, że coś nie tak.
    > Z drugiej strony możliwe, że będziesz miał obiad gratis, Ja już na koszt

    niekoniecznie, jeśli była mała kwota transakcji to mogła to być po prostu
    transakcja nieautoryzowana, księgowanie odbędzie się normalnie ale wcześniej
    nie jest zakładana blokada (oczywiście jeśli to była visa classic, nie
    electon)

  • 4. Data: 2005-06-27 12:00:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Seba napisał(a):

> [...]
    > nie jest zakładana blokada (oczywiście jeśli to była visa classic, nie

    OK, blokada juz jest :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-06-27 20:34:16
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 14:00:19 +0200, Mithos napisał(a):

    > OK, blokada juz jest :)

    A wszyscy trzymali kciuki!

    Krzysiek

  • 6. Data: 2005-06-28 13:36:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    > A wszyscy trzymali kciuki!

    podłuchiwali i zablokowali :)

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 7. Data: 2005-06-28 17:46:57
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 28-06-2005 o 15:36:51 zlotowinfo <u...@o...pl> napisał:

    > podłuchiwali i zablokowali :)

    Mam znajomego w tej knajpie na Świętokrzyskiej.

    --
    Tomek K.
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/

  • 8. Data: 2005-06-28 19:12:37
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Tomek K. napisał(a):

    > Mam znajomego w tej knajpie na Świętokrzyskiej.

    To byla ta na Chmielnej :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos