  • 1. Data: 2005-06-26 21:11:10
    Temat: Wpłatomat mBanku we Wrocku - ROTFL
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Dzisiaj postanowiłem wpłacić gotówkę do mBanku za pomocą ich cuda (Wrocław,
    Tesco na Długiej). Wpłatomat napisał, aby włożyć kupkę bankomatów (już tutaj
    miałem pewne wątpliwości, gdyby nakazał wkładać po kolei byłoby ok, ale jak
    słusznie podejrzewałem kupka przekracza możliwości techniczne mBanku :) ).

    Bankomat z wielkim bólem zaczął wciągać tę kupkę, jakoś nierówno, a po chwili
    górna połowa wyleciała z wpłatomatu rozsypując się po podłodze (ups?).

    Bankomat natychmiast wypluł OUT OF ORDER, wydrukował potwierdzenie bycia OUT OF
    ORDER i nakazał skontaktować sie z centrum (to on sam tego nie potrafi
    przekazać?).

    Jak dowiedziałem się przy składaniu reklamacji rozpatrzenie trwa 30 dni, ale ze
    względu że to była gotówkowa transakcja starają się wyrobić w 14 dni.
    MEGA-ROTFL!
    Tak więc jeżeli ktoś chce skorzystać z wpłatomatu, to może poczekać sobie 14
    dni, zanim mechanik doczłapie się do mBankowego cuda techniki i go uzdrowi. :))
    Bo zakładam, że te tłuki nie przetrzymują gotówki celowo :>

    PS. Sam nie wiem co mnie podkusiło, żeby skorzystać z tego gówno, chyba tylko
    to że jutro jakoś Lukas wyjątkowo mi nie po drodze ;>

  • 2. Data: 2005-06-26 21:31:06
    Temat: Re: Wpłatomat mBanku we Wrocku - ROTFL
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-26 23:11, r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > bycia OUT OF
    > ORDER i nakazał skontaktować sie z centrum (to on sam tego nie potrafi

    Wybacz sformułowanie, ale chyba nierówno wkładałeś :-P

    MSPANC

    Gree

  • 3. Data: 2005-06-27 09:31:51
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2005 23:11:10 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Dzisiaj postanowiłem wpłacić gotówkę do mBanku

    [ciach]

    Jak duża to była suma? Tzn. ile banknotów próbowałeś mu zaaplikować
    jednocześnie?

    W Wawie korzystałem wielokrotnie z wpłatomatów (w M1 w Markach oraz na
    Grzybowskiej) bez najmniejszych problemów. Wpłacane kwoty od 200 do
    1500 zł w różnych banknotach. Jak do tej pory najmniejszych problemów
    nie miałem. Chyba masz pecha;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-06-27 09:37:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Grzybowskiej) bez najmniejszych problemów. Wpłacane kwoty od 200 do
    > 1500 zł w różnych banknotach. Jak do tej pory najmniejszych problemów

    Jaki tam pech, to alergia,
    tylko teraz wyszło, że również wzajemna ;-)

  • 5. Data: 2005-06-27 09:38:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał

> [...]
    jak
    > słusznie podejrzewałem kupka przekracza możliwości techniczne mBanku :) ).

    Cos mi sie widzi, ze przeczytanie instrukcji przekracza twoje zdolnosci
    percepcyjne...

    > Bankomat z wielkim bólem zaczął wciągać tę kupkę, jakoś nierówno, a po
    chwili
    > górna połowa wyleciała z wpłatomatu rozsypując się po podłodze (ups?).

    Ewidentnie "kupka" byla za duza

    > Bankomat natychmiast wypluł OUT OF ORDER, wydrukował potwierdzenie bycia
    OUT OF
    > ORDER i nakazał skontaktować sie z centrum (to on sam tego nie potrafi
    > przekazać?).

    Maja papiery, kto go pospul - bedziesz placil...;-)

    > PS. Sam nie wiem co mnie podkusiło, żeby skorzystać z tego gówno, chyba
    tylko
    > to że jutro jakoś Lukas wyjątkowo mi nie po drodze ;>

    Dolacz do reklamacji swoje zdjecie, zeby wiedzieli kogo nie dopuszczac w
    poblize takiej skomplikowanej w obsludze maszyny...;-)))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-06-27 11:40:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp</\>alpha.net.pl napisał:

    [...]

    > Bankomat z wielkim bólem zaczął wciągać tę kupkę, jakoś nierówno, a po
    > chwili górna połowa wyleciała z wpłatomatu rozsypując się po podłodze
    > (ups?).

    Nie chciał Twoich pieniędzy ;-)

  • 7. Data: 2005-06-27 11:41:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Jun 2005 23:31:06 +0200, w <d9n6qk$da2$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <g...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > Wybacz sformułowanie, ale chyba nierówno wkładałeś :-P

    To tak można? O dziwno, chyba nie da rady ;)

  • 8. Data: 2005-06-27 12:19:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Jun 2005 11:38:22 +0200, w <d9ohe7$cem$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > tutaj
    > jak
    >
    > Cos mi sie widzi, ze przeczytanie instrukcji przekracza twoje zdolnosci
    > percepcyjne...

    Prosze, nie ci się "nie widzi" -- to wybitnie zbyt duży wysiłek jak na twoją
    głowę...

    > chwili
    >
    > Ewidentnie "kupka" byla za duza

    Coś takiego, to ~30 banknotów jest większą liczbą od dopuszczalnych 60? Cos mi
    sie widzi, ze przeczytanie instrukcji przekracza twoje zdolnosci percepcyjne...

  • 9. Data: 2005-06-27 12:22:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Jun 2005 13:40:21 +0200, w
    <1...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > Nie chciał Twoich pieniędzy ;-)

    Coś mu nie smakowały ;) Następnym razem wypiorę i wyprasuję. Aaa, chyba nie
    będzie nast. razu :)

  • 10. Data: 2005-06-29 13:26:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 27 Jun 2005 14:19:16 +0200, na pl.biznes.banki, r...@a...net.pl
    w wiadomości <news:hirvb19kcev5079pe3vifqbeju0auttgl6@4ax.com>
    napisał(a):

    > Coś takiego, to ~30 banknotów jest większą liczbą od dopuszczalnych 60? Cos mi
    > sie widzi, ze przeczytanie instrukcji przekracza twoje zdolnosci percepcyjne...

    W Krakowie AFAIR dopuszczalne jest 30 banknotów.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj