  • 1. Data: 2005-06-26 10:06:25
    Temat: czy można doladować POP o kwotę np. 6,87 albo 26,87?
    Od: a...@o...pl

    w systemie https://doladowania.idea.pl/?cD00NzE4NTkyX3BhPQ==
    zobaczyłem następujący komunikat:

    <komunikat> Wykonaj przelew bankowy Numer telefonu: 501346907
    Potwierdzenie o transakcji: a...@o...pl
    Wartość doładowania: 5 zł
    Wybrany sposób płatności: przelew bankowy
    Zaloguj się do systemu PKO Inteligo
    Wykonaj przelew bankowy:
    - Rachunek odbiorcy: 41 10201811 0000000200962753
    - Nazwa odbiorcy: Blue Media Sp. z o.o.
    - Adres odbiorcy: 81-717 Sopot, ul. Haffnera 6
    - Tytuł przelewu (tylko numer telefonu): 501346907
    - Kwota przelewu: 5 zł
    Doładowanie nastąpi w ciągu 2-4 minut od momentu
    otrzymania przelewu na wskazane konto
    Na podany adres e-mail a...@o...pl otrzymasz informację o
    uzupełnieniu</koniec komunikatu>

    i tak się zastanawiam, czy gdybym zamiast 5zł wstawił np. 6,87
    to dostanę zasilenie o kwotę 6,87zł?

    i co spółka Blue Media zrobi z takim przelewem? zasili mi o 5,00zł?
    zasili o 6,87zł? nie zasili wcale i zwróci pieniądze?

    jak myślicie? czy ich system automatycznie informatyczny bierze kwotę
    z tytułu przelewu i właśnie o taką kwotę uzupełnia POP czy też identyfikuje,
    że kwota nie wynosi ani 5,00 ani 25,00 i automatycznie odrzuca transakcję?

    pozdr
    Sebastian
    PS: w simplusie można http://zasilenia.simplus.pl/?cD0xMzEwNzIwX3BhPTA=
    a czy w idei jest to możliwe, czy też klient jest skazany
    na wybór konkretnej, okragłej kwoty?

  • 2. Data: 2005-06-26 12:46:20
    Temat: Re: czy można doladować POP o kwotę np. 6,87 albo 26,87?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 26 Jun 2005 12:06:25 +0200, a...@o...pl wrote:
    >[...]
    >i tak się zastanawiam, czy gdybym zamiast 5zł wstawił np. 6,87
    >to dostanę zasilenie o kwotę 6,87zł?

    Przelej 5.07 i sie dowiesz za neiwielka cene :-)

    >PS: w simplusie można http://zasilenia.simplus.pl/
    >a czy w idei jest to możliwe, czy też klient jest skazany
    >na wybór konkretnej, okragłej kwoty?

    W taktaku niby dowolna - ale bez groszy :-)

    J.