  • Data: 2019-10-05 22:39:42
    Temat: Re: Bolączki Integracyjno-konsolidacyjne :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" qnaptn$1pn6$...@g...aioe.org

    > A że dostałem nauczke, zadzwoniłem do BNP Paribasa, sprawdzić czy z dawnego BGŻ,
    Raifaisena oraz BGŻ Optimy nie wyemigrowały
    > podobne śmieci ;)
    > No i okazuje się że w BNP dalej nie mają zintegrowanych systemów ?

    Nie mają i nie zamierzają integrować. ;)
    Mam w Paribas i w dawnym Rajfim -- gdy
    chciałem zamknąć, natknąłem się na opór,
    którego nie zdołałem złamać... [źli
    ludzie powiedzą, że mam zbyt miękkie
    serce? -- IMO takiego oporu nikt by
    nie zdołał złamać...]

    Ale co więcej -- wewnętrznie Paribas
    także nie jest zintegrowany. ;)
    Oddzielnie loguję się;
    - do kredytówki
    - RORu
    - Optimy...

    > Infolinka sprawdziła, że nie ma mnie w systemie, ale nie ma dostępu do danych
    Raifiego - przełączyła do innej osoby. Tam ustaliłem
    > że w (dawnym) Raifim wszystko mam pozamykane, kolejne przełączenie do osoby która
    ma dostęp do danych Optimy.
    > Istny dom wariatów :D

    :)

    > Straciłem z 30 minut na telefonie, zanim ustaliłem że mogę się załapać na
    Paribasowe wiśnie ;)

    > Problemy z kartą Paribasa (pierwsze użycie)
    > - płace w sklepie (karta chipem w czytnik) - pin nieprawidłowy hmm... mało
    prawdopodobne, ale może sie pomyliłem ? wracam do
    > domu - zmieniam pin
    > wracam do tego samego sklepu (nastepny dzien) - pin nieprawidowy :/
    > Ide do bankomatu - wpisuje pin - wpuszcza, no to ok - karta aktywna
    > Ide do Biedrony - płace bezstykowo - operacje niemożliwa użyj chipa
    > - wkładam chipem, wprowdzam pin ... SuccessFull - POSZLO.
    > W następnym sklepie poszło już bezstykowo... UFFF
    > chyba pierwsza karta która nie chciała "zaskoczyć" za to mnie zaskoczyła :D Ps.
    Apka Paribasa na
    > smarkofona IMO jest najbardziej prymitywna z tych które znam - a znam kilka ;)

    Ja poznałem kilkanaście Paribasu...
    Ale teraz, gdy przydałoby się kilka
    sprawnych -- nie znajduję kilku... ;)

    > No a... przy okazji, zaglądam dziś w wyciąg z Milka
    > i widze przelew z EB jako wewnętrzny (początek integracji? )
    > Dobrze że zauważyłem bo pewnie by mnie skasowali na opłatę miesięczna - trzeba
    jednak polać 1kpln z inszego banku - EB spalony ;)

    Wkrótce zostaną tylko wewnętrzne? ;)
    Carrefour, Auchan itp. -- to też Paribas...

    --