  • Data: 2019-10-06 13:56:54
    Temat: Re: Bolączki Integracyjno-konsolidacyjne :)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie w GOonline pojawiły się wszystkie błędy, jakie - jak teraz wyszło - ręcznie
    łatali w pl@net po reklamacjach.
    Bank nie jest "dziwny" tylko po prostu francuski (sprawdź sobie, jak po francusku
    "komputer" albo "problem roku 2000", to się przestaniesz dziwić).
    A do tego bnpp jest zlepkiem kilku banków - ledwo łykają kolejne, dławią się (w
    oddziale kilka historii słyszałem o bajzlu z przejętymi kredytami) - a żreć chcą
    dalej.
    Plus jeszcze to, że sami się zatkali swoimi promocjami - już jakiś czas temu ponad
    tydzień czekałem na oddzwonienie.