  • Data: 2019-10-22 14:42:41
    Temat: Re: Blokowanie dostępu do rachunku z powodu pełnomocnika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 października 2019 14:27:50 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:
> [...]
    bank, który pozwala pełnomocnikowi na dostęp do kont mocodawcy przez ST.
    które pozwalają, nie dają dostępu przez ST, a nawet przez telefon - jedynie możliwość
    składania zleceń w placówce.

    > Co to jest "ST"?

    Tzw. "system transakcyjny" - czyli "dostęp do banku przez internet".

    > W - o horror - PKO BP pełnomocnik ma dostęp konta "jak do swojego".

    Horror czego się dokładnie tyczył?
    Bo w sumie tak właśnie powinno być - a np. w skądinąd poważnych santander i mille nie
    ma bata - pełnomocnik może tylko w placówce.
    A, OIDP, w idei i w kantorze aliora (ale nie wiem, jak w "dużym" aliorze oraz w
    różowym T) w ogóle pełnomocnika ustanowić nie można.
    W bnp i citku nie chciało mi się już pytać.
    Ciekawe, czy z tego, że PKO to działa, wyniknie, że w inteligo również?

    Pomyśleć, że w popierdółce VW to działało - byłem tam pełnomocnikiem teściowej - a
    jak nam zamknęli, to już w oranżadzie musiałem się wbrew regulaminowi logować jej
    loginem i hasłem (mimo, że to niby ten sam mBąk, oranżada na ustalanie pełnomocników
    nie pozwalała). W nest nie miałem okazji sprawdzić - ale podobno jest tam nawet
    możliwość ustanowienia pełnomocnika przez internet (i, co ciekawe, jest to jedyna
    bezpłatna możliwość).