  • Data: 2019-10-22 15:27:38
    Temat: Re: Blokowanie dostępu do rachunku z powodu pełnomocnika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 października 2019 15:15:18 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    > Tego, że wydawało mi się, że PKO jest tu źle widziane jako "państwowy
    > dinozaur".

    Aż taki zły nie jest, tzn. polepsza się ostatnio - np. ma całkiem niezłą ofertę
    platynowej KK.
    Ale żeby zakładać tam konto po to, aby mieć pełnomocnika - to z dwojga złego - oraz z
    opcją bezpłatności, której w skarbonce nie ma - wolałbym już mBąk.

    > W inteligo pełnomocników nie ma w ogóle. :)

    A, no to tak jak się spodziewałem ;>
    Coś jak śp. oranżada i "duży" mBąk.
    Ale to też ciekawe, czemu tak - żeby wymusić przejście do "dużej" skarbonki?
    Bo ZTCP to PKO kupiło inteligo ze względu na jego ST - i potem wdrożyło go do
    "dużego" PKO. Chyba że od tamtego czasu wprowadzili jeszcze kolejny, zupełnie inny
    ST.