  • 11. Data: 2007-07-22 21:39:26
    Temat: Re: Błąd opery czy mbanku?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Budzik pisze:

    > jasne
    > osobie która korzysta z mojego komputera raz na rok bede tworzył nowe konto
    > w systemie. Masz tak porobione konta dla wszystkich przyjaciol?

    Możesz utworzyć jedno konto gość/anonim i po sprawie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-07-22 22:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@h...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Możesz utworzyć jedno konto gość/anonim i po sprawie.

    no patrza, a zawsze mnie uczyli zeby konto goscia w systemie wyłączac.
    :)))

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 13. Data: 2007-07-23 21:54:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Budzik pisze:

    > no patrza, a zawsze mnie uczyli zeby konto goscia w systemie wyłączac.
    > :)))

    chodziło mi o samą nazwę, więc równie dobrze możesz sobie podstawić
    Bolek/Lolek bez różnicy konto jest konto.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-07-26 17:26:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 Jul 2007 18:15:36 +0000 (UTC), w
    <2...@b...poznan.pl>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > jasne
    > osobie która korzysta z mojego komputera raz na rok bede tworzył nowe konto
    > w systemie. Masz tak porobione konta dla wszystkich przyjaciol?

    Nie, wystarczy odpalić firefoxa z prawami innego konta (Uruchom jako), choćby
    guesta :).