  • 1. Data: 2007-07-18 19:13:18
    Temat: kk citi podglad przez net
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    A wlasciwie polpodglad.
    Bardzo mnie rozczarowala funkcjonalnosc narzedzi internetowych do karty i domyslam
    sie, ze do konta sa na zblizonym poziomie

    Od wczoraj korzystam, a za wyjatkiem przelewu z rachunku karty zrobionego wczoraj,
    nie widze ani wczorajszych ani dzisiejszych transakcji.

    Jedynie po zmniejszeniu dostepnego limitu widac, ze cos sie dzieje na karcie,
    Natomiast brak wgladu w jakakolwiek, najbardziej szczatkowa informacje o blokadach,
    czy tez autoryzacjach.
    korzystanie z innych systemow przyzwyczailo mnie, do mysli, ze pewne minimum
    informacji jest standardem, natomiast takie zwalenie nieposortowanych
    niepodzielonych blokad z roznych dat na jedna niezidentyfikowana kupe, mocno mnie
    rozczarowalo.
    Chyba, ze nie potrafie sie dokopac do potrzebnych opcji?

  • 2. Data: 2007-07-18 20:16:44
    Temat: Re: kk citi podglad przez net
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztofsf pisze:
    [...]

    > niepodzielonych blokad z roznych dat na jedna niezidentyfikowana kupe, mocno mnie
    > rozczarowalo.
    nie tylko Ciebie.
    > Chyba, ze nie potrafie sie dokopac do potrzebnych opcji?

    Ja też nie potrafiłem i chyba ich nie ma.

    KJ

  • 3. Data: 2007-07-18 21:40:25
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    > Krzysztofsf pisze:
    > [...]
    > nie tylko Ciebie.
    >
    > Ja też nie potrafiłem i chyba ich nie ma.

    Szczerze powiem, iz po wycofaniu sie przez Citi z karty Era i biorac pod
    uwage ten fatalny podglad i-netowy chyba z niej zrezygnuje. Zapewne sa inne
    karty, z ktorych bede bardziej zadowolony.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2007-07-18 21:42:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:
    > A wlasciwie polpodglad. (...)

    Transakcję zobaczysz w chwili kiedy zostaną zaksięgowane na koncie. Też
    na początku nie mogłem się przestawić rozpieszczony przez Multi/mBank,
    ale po miesiącu przestałem zwracać na to uwagę. Widać jaki jest dostępny
    limit, jest informacja kiedy i ile trzeba wpłacić aby dotrzymać GP i gra
    muzyka. Reszta to tak naprawdę zbędne gadżety, na które nie warto tracić
    czasu ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-07-19 03:07:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Transakcję zobaczysz w chwili kiedy zostaną zaksięgowane na koncie. Też
    > na początku nie mogłem się przestawić rozpieszczony przez Multi/mBank,

    Hmm. Kolejny bank. Wyglada, ze wszyscy oproc Citi uwzgledniaja blokady i
    autoryzacje w informacjach dla wlasciciela karty.

> [...]
    > limit, jest informacja kiedy i ile trzeba wpłacić aby dotrzymać GP i gra
    > muzyka. Reszta to tak naprawdę zbędne gadżety, na które nie warto tracić

    Warto wiedziec, juz na etapue autoryzacji, co sie dzieje na karcie.
    A przy wydaniu kart dodatkowych, jest to chyba konieczne, zeby sie nie pogubic.
    Inaczej pozostanie funkcjonalnosc nieduzo sie rozniaca od karty bez podgladu.

  • 6. Data: 2007-07-19 06:31:52
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 03:07:58 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Hmm. Kolejny bank. Wyglada, ze wszyscy oproc Citi uwzgledniaja blokady i
    > autoryzacje w informacjach dla wlasciciela karty.

    Nie rozumiem? Wszystkie transakcje będziesz widział po zaksięgowaniu.

> [...]
    > Inaczej pozostanie funkcjonalnosc nieduzo sie rozniaca od karty bez podgladu.

    W Citi rozpatrzenie reklamacji trzyma bardzo wysoki poziom (przekonałem
    się osobiście), dlatego zbytnio nie ma się co przejmować etapem
    autoryzacji. Druga sprawa to po co aż takie mecyje?
    Transakcje karty dodatkowej będziesz widział na osobnej
    liście, także nie jest źle. Popracuj tak z miesiąc, albo dwa i
    zobaczysz, że aż tak fatalnie to nie wygląda, bo tym pierwszym
    wrażeniu ;)

  • 7. Data: 2007-07-19 10:57:21
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Nie rozumiem? Wszystkie transakcje będziesz widział po zaksięgowaniu.

    Widzisz, widzac liste blokad, wiem, czy w zablokowanej kwocie sa wszystkie
    transakcje, czy jeszcze jakies nie dotarly. jest to istotne, przy planowaniu
    wydatkow, ewentualnosci, czy jakis zakup zrobic w tym, czy jednak zaczekac na
    nastepny okres rozliczeniowy (lub zakupic inna karta, rozliczana w innym
    terminie).

    Zdaza sie, ze czasem autoryzacje i blokady pojawiaja sie ze dwa dni po zakupie
    (wiem to, bo mam wglad w szczegoly blokad na innej karcie).

    Widzac w BZWBK, ze podaja przy blokadach tylko date utworzenia, bez godziny i
    minuty, poczulem juz lekki dyskonfort.....

  • 8. Data: 2007-07-19 11:15:02
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 10:57:21 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Widzac w BZWBK, ze podaja przy blokadach tylko date utworzenia, bez godziny i
    > minuty, poczulem juz lekki dyskonfort.....

    W BZWK możesz sobie włączyć Alerty24 i masz od razu na maila albo smsa
    (usługa płatna 5zł pierwszy miesiąc gratis). W ING jest to samo co w
    Citi i w Rajfim chyba też. Od razu blokady widać w mBank/Multi i gdzieś
    jeszcze?

  • 9. Data: 2007-07-19 11:46:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    >Od razu blokady widać w mBank/Multi i gdzieś
    > jeszcze?

    BPH.

    W bzwbk, brak info o godzinie blokady nie jest dotkliwy, sama blokada jest
    widoczna natychmiast tego samego dnia (a czasem wrecz faktycznie natychmoast -
    platnosc w necie -) co zakup.
    godzinka jest przydatna, gdy nie chce sie grzebac w potwierdzeniach, tylko
    patrzac na blokady czy transakcje przypomina sie, powtarzajac sobie trase
    robiona danego dnia, w ktorym barze pilo sie o 22:47 ;) , skoro z tej godziny
    ma sie blokade na 50 zl z Bar "stary wiarus".

  • 10. Data: 2007-07-22 17:36:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > niepodzielonych blokad z roznych dat na jedna niezidentyfikowana kupe, mocno mn

    Mam nadzieje, ze troche to rozbuduja.

    Gdy mam juz troche zatwierdzonych transakcji, widze, ze bez kalkulatora nie ma co
    do tego podchodzic.

    Widze limit przyznany.
    Widze ile mi zostalo limitu.
    Widze jakies transakcje, nie konczace sie podsumowaniem.
    Widze jakas kwote, ktora stanowi czesc wykorzystanego limitu.

    Tak na oko, wydaje sie, ze chyba jeszcze nie sa uwzglednione transakcje z soboty,
    ale poniewaz nie ma podzialu w zobowiazaniach na autoryzacje (chociaz zbiorczo) i
    transakcje zatwierdzone do zaplaty, wnioskuje o powyzszym , poniewaz WYDAJE MI SIE,
    ze suma naleznosci i suma pozostalego limitu sa nizsze niz laczny limit przyznany.

    Moze zorganizujemy jakas akcje, mailowania do wlasciej (ktorej?) komorki citibank,
    zeby cos zrobili z tymi tajemniczymi blokadami?