  • 1. Data: 2007-07-18 20:25:20
    Temat: Kredyt na dom w budowie
    Od: "emporio" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Jest dom w budowie. Piwnica + parter. Parter wykończony i zamieszkany.
    Własciciel mieszka tam od kilku lat ale nie ma odbioru domu bo nie zrobił
    jeszcze poddasza z dachem, zatem mieszka bez zameldowania. Tu pytanie. Czy
    jak zaciagne kredyt na taki dom to czy bank da mi tyle na ile ustaliłem ze
    sprzedawca (na razie nie mam planów zakończenia tej budowy - nie w tym
    roku), czy tez bede musiał wziąść wiecej by cały kredyt zakończył inwestycje
    ?

  • 2. Data: 2007-07-20 00:24:44
    Temat: Re: Kredyt na dom w budowie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    emporio napisał(a):

> [...]
    > roku), czy tez bede musiał wziąść wiecej by cały kredyt zakończył inwestycje

    To zależy od oferty. Jeśli będzie kredyt na budowę/dokończenie budowy,
    to oczywiście będziesz musiał mieć zdolność i podpisać umowe na sumę
    wystarczającą na dokończenie budowy.

    Spytaj się w banku, bo to w każdym może być inaczej, ale IMHO banki
    raczej nie udzielają kredytów na niedokończone domy bez wykończenia.

    Jak masz zdolność - bierz i na dokończenie budowy. Z reguły parę lat na
    dokończenie inwestycji masz (w PKO BP dali mi 3 lata na dokończenie budowy).