  • 1. Data: 2007-07-18 19:03:21
    Temat: Pismo reklamacyje do Inteligo.
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Witam.
    Jest taki oto problem. Bankomat PKO BP po włożeniu karty z PKO Inteligo
    poprosił o PIN i po wybraniu kwoty 200 zł wypluł karte bez gotówki. Konto
    zostało obciążone na te 200 zł. Człowiek z BOK inteligo kazął wypełnić
    taki oto druk:

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
    macja_visa.pdf

    Z tym że wśród opcji do zaznaczania nie ma przypadku nie wydania pieniędzy
    z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
    chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?

    Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
    udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
    sobą ?

    Pozdrawiam i prosże o odpowiedź.
    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://duh.ovh.org ]

  • 2. Data: 2007-07-18 20:41:46
    Temat: Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
    Od: "Marcin" <h...@o...pl>

    > Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
    > udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
    > sobą ?

    Inteligo nie jest samoistym tworem, radziłbym udać się do placówki PKO bo na
    infolini Inteligo to prędzej panienkę sobie załatwisz jak coś pożytecznego
    ;) Miałem podobną sytuację, poszedłem z wydrukiem z bankomatu do banku PKO i
    po 10min dostałem kasę w okienku, nawet 2x za drugim razem bankomat wypluł
    połowę banknoty 50zł ;)

    Pozdr

  • 3. Data: 2007-07-19 05:15:56
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin <h...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    To ten sam bank
    Do placowki to bym raczej polecial "z twarzą, na gorąco", choc placowki nie
    obsluguja bankomatow - maja do tego firme, Ale zawsze siakas karteczka,
    ktory oddszial sie "opiekuje" wisi. Teraz to juz raczej papiery do Inteligo

    > Inteligo nie jest samoistym tworem, radziłbym udać się do placówki
    > PKO bo na

    Inteligo JEST samoistnym tworem choc ma tego samego wlasciciela.

> [...]
    >PKO i
    > po 10min dostałem kasę w okienku, nawet 2x za drugim razem bankomat wypluł

    Jakies bajki...albo wyjatkowy zbieg okolicznosci.

    Slawek

  • 4. Data: 2007-07-19 05:19:53
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    dooh <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
    > chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?

    Zgaduję ze raczej "kwota dokonanej transakcji wynosi 0,00 a nie 200,00"
    W punkcie 1 bys sie wypieral ze byles przy bankomacie i naciskales
    klawisze...

    Slawek