  • 11. Data: 2002-04-13 15:46:25
    Temat: Re: Biurokracja w MultiBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A chociaz poczestowali Cie kawa i ciasteczkiem? :-)

    A wlasnie figa z makiem. a ruszac ustrojstwa nie chcialem, jeszcze popsuje
    albo co :)

  • 12. Data: 2002-04-13 19:04:37
    Temat: Re: Re[4]: Biurokracja w MultiBanku
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Konlin" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > No ale czy w tak wspanialym i nowoczesnym banku (do jakiego pretenduje
    > MultiBank) musze byc zmuszany do takich akrobacji? Dla mnie to absurd.
    > Pozdrawiam
    > Konrad

    Byłeś zmuszony? Abstrahując od tego, że operacja trwała dłużej - czy dla
    Ciebie jako klienta była to rzeczywiście jakaś uciążliwa operacja podpisać 6
    papierków zamiast 3? :-) Przecież pracownik nie zbył Cię z kwitkiem :-)

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-04-13 19:43:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > a ruszac ustrojstwa nie chcialem, jeszcze
    popsuje
    > albo co :)

    Takie same obawy mialem jak byłem Lukasie i
    musialem czekać w kolejce ... tylko sie
    napatrzyłem na ten automat od parzenia kawy :-)

    Sark

    p.s. z wlasnej inicjatywy zjadłem trzy krówki

  • 14. Data: 2002-04-13 19:49:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 09:04:37PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

> [...]
    > papierków zamiast 3? :-) Przecież pracownik nie zbył Cię z kwitkiem :-)

    A te biedne drzewa na dodatkowe 3 papierki? Powaznie sie pytam - skoro
    mozna na 3 to po co na 6-ciu?

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-04-14 11:16:21
    Od: "Nicto Wujek" <n...@p...gazeta.pl>

    No co wy. Automat jest dziecinnie prosty w obsludze :-) A kawa jaka wyborna,
    co najmniej ta w Warszawie. I ciasteczka zbozowe, pycha

  • 16. Data: 2002-04-14 18:01:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > A te biedne drzewa na dodatkowe 3 papierki? Powaznie sie pytam - skoro
    > mozna na 3 to po co na 6-ciu?

    Widocznie nie można na 3 więc trzeba na 6-ciu ;-)))

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-04-14 18:17:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 14, 2002 at 08:01:29PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Widocznie nie można na 3 więc trzeba na 6-ciu ;-)))

    To moze chociaz na A5, co? ;-)

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-04-14 18:23:28
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > To moze chociaz na A5, co? ;-)

    Ooo, przepraszam - są na A5 o ile dobrze pamiętam :-)
    6 na A5 to w sumie jak 3 na A4 ;-)

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-04-14 18:28:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 14, 2002 at 08:23:28PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Ooo, przepraszam - są na A5 o ile dobrze pamiętam :-)
    > 6 na A5 to w sumie jak 3 na A4 ;-)

    Chyba pojde cos wplacic ;-)

    --

    --w