  • Data: 2019-08-29 20:50:38
    Temat: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-28 o 16:45, ąćęłńóśźż pisze:
    >A dlaczego nie?

    >79.000 zł na dziś z zainwestowanych 10.000 to nadal całkiem sporo.
    >Jak na tym wyjdzie - czas pokaże. Mnie zainteresował eksperyment.

    Trzeba bylo sprzedac, jak bylo warte pol mln.
    A dzis odkupic za te 79 tys ...

    >Nie znam też produktu, na którym takie dokładanie dałoby szanse
    >chociażby zbliżyć się do tego zysku.

    Przeciez nie zarobil dokladajac, tylko dlatego, ze zainwestowal dawno
    temu w "walute", ktora bardzo zdrozala.
    Poki drozala, to trzeba bylo trzymac, a jak zacela taniec - to
    sprzedac i nie kupowac ... az zacznie drozec.

    A teraz pomysl, ze znow sie powtorzy, i jego 79 tys stanie sie warte
    10 tys ...

    >Gdyby np. kupował za 200zł/mc waluty i nimi nie obracał to stopa
    >zwrotu byłaby gorsza niż na lokacie. Nieruchomości za 200zł/mc się
    >nie kupi.

    Ale za pol mln mozna ... bylo

    >Złota też nie... Hmmm...

    Zloto akurat moglby kupic, jak nie co miesiac, to co dwa.
    Ale o zlocie dyskutowalismy - nieruchawy towar, ale akurat jako
    inwestycja na emeryture moze sie sprawdzic.

    J.