  • Data: 2019-08-29 21:36:47
    Temat: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-29 o 20:52, z pisze:

    > Czyli jeszcze bardziej siadło. Piszesz o ETH czy ogólnie?

    Ogólnie. Czytałem, że bez darmowego źródła prądu przestało być to biznesem.

    Władze Iranu skonfiskowały blisko tysiąc komputerów, które były używane
    do nielegalnego wydobywania kryptowalut, m.in. bitcoina. Krypto-kopanie
    spowodowały wzrost zużycia energii w kraju aż o prawie 7 proc. - podaje
    irańskie Ministerstwo Energii.

    Bardzo niska cena energii elektrycznej w Iranie (1kWh= 0,006 dol.),
    ściąga do kraju coraz więcej chętnych do wydobywania kryptowalut. Jak
    podaje wiceminister ds. energii, kopalne najczęściej zakładane są w
    szkołach lub meczetach, które otrzymują od państwa elektryczność za darmo.