    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BitCoin towarowy...
    Date: Tue, 7 Nov 2017 01:52:04 +0100

    "Robert Tomasik" 5a00d40d$0$660$6...@n...neostrada.pl

    > Obecnie kryptowaluty chyba są próbą rozwiązania tego problemu. w
    > sytuacji, gdy banki licz sobie krocie za transfer środków z Azji do
    > Europy,

    Problem w tym, że Azjaci (Chiny, Wietnam, Rosja...) delegalizują BTC...

    > kryptowaluta może być niezłym rozwiązaniem. Nie wiem, czy
    > Luksemburg

    IMO Luksemburg wprowadza nadzór nad giełdą, ale nie czyni
    z BTC ,,prawnego środka płatniczego''. Jestem w błędzie?

    > podejmując się próby ogarnięcia tego jakimiś przepisami nie
    > trafi w sedno. Bo kryptowaluty zdecydowanie mają potencjał.
    > Tylko w chwili obecnej troszkę to moim zdaniem na żywioł
    > jest puszczone.

    Na żywioł? Toż diabli tylko wiedzą, kto naprawdę zarabia na BTC.

    Twórca BTC zatrzymał ;) przy sobie rzekomo niespełna milion ,,monet''?

    Kilkanaście lat temu znałem (z netu) ludzi chełpiących się znajomością
    tego, co stanowi podstawę kryptowalut takich jak BTC. Mam do nich teraz
    pytanie -- czy staliście się miliarderami? ;) Czy Wasza wiedza pomogła
    Wam w zdobyciu majątków? Czy może uważacie, że pieniądze nie są
    najważniejsze w życiu a człowiek powinien uczyć się dla samej nauki?...

    Pytanie me kierują do ludzi pokroju 'z' -- zdążyłem albowiem ;)
    zauważyć, że 'z' należy do grona ludzi chełpiących się niegdyś
    wiadomą wiedzą kryptograficzną... Oczywiście 'z' mógł jedynie
    znać tych ludzi, lecz sam mógł nie mieć zielonego pojęcia
    o algorytmach rządzących BTC... I (też oczywiście?) ja po
    prostu mogę źle ocenić 'z'...

    -=-

    Póki co -- BTC przeżywa ,,korektę'':

    https://stooq.pl/q/?s=btcusd&c=5d&t=l&a=ln&b=1