    Subject: Re: Biometryczny MasterCard
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojtek <w...@m...mail.com>
    Date: Mon, 14 Nov 2022 08:25:16 +0100

    On 12/11/2022 20:21, Mac Ka wrote:

    > Nierozsądne może być korzystanie z BLIKa, w ostatnim roku 3-krotnie
    > korzystałem z chargeback (duzo, bo przez wiele poprzednich lat
    > skorzystalem tylko ze 2 razy). Różne kwoty, a przyczyna zawsze taka
    > sama tj. brak wykonania usługi. Najwieksza kwota ponad EUR500.
    > Slyszałeś aby BLIK pomógł komuś odzystać pieniądze? BLIK to po prostu
    > troche 'nowoczesniejszy' przelew, ale nic wiecej. Płatności kartami
    > to lata wypracowanych procedur. Dobrze, że mamy różne rozwiązania i
    > każdy może wybrać najlepsze dla siebie.
    >
    > MK

    OK, ale pytanie - jak często charge-back jest w ogóle używany?
    (szczerze, prawie 40 wiosen na karku i w życiu nie korzystałem z CB...)

    Czy na brak wykonania usługi musimy się ratować pseudo rozwiązaniem (w
    sumie niekoniecznie dostępnym dla wszystkich), zamiast umożliwić
    systemowe rozwiązanie problemu (UOKiK?)

    w.