  • 1. Data: 2003-05-28 10:38:48
    Temat: "Billing address" karty kredytowej
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam Szanownych Grupowiczow!

    Na samym wstepie przepraszam za brak polskich liter ale niestety nie sa one
    zainstalowane na komputerze ktorego obecnie uzywam...

    Prosze o rade w nastepujacym temacie:
    Przebywam obecnie za granica i chcialbym kupic bilety lotnicze w Internecie.
    Standardowo sa one wysylane na 'Billing address' posiadacza karty kredytowej.
    Jednakze moj 'Billing address' to przeciez adres w Polsce a ja chce aby
    wyslali mi te bilety na adres pod ktorym obecnie przebywam. Moge oczywiscie
    sobie zastrzec, ze wysylka ma byc na inny adres ale to wymaga troche
    kombinowania - trzeba wyslac fax z upowaznieniem itp.
    I tu rodzi sie pytanie - jesli w polu 'Billing adress' podam moj obecny adres
    (w Irlandii) to czy oni sa w stanie wykryc ta nieprawidlowosc? (imie i
    nazwisko posiadacza KK jest takie samo jak na bilecie lotniczym)

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2003-05-28 10:44:34
    Temat: Re: "Billing address" karty kredytowej
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > nazwisko posiadacza KK jest takie samo jak na bilecie lotniczym)

    A nie masz możliwości poprosić o e-ticket? Wtedy masz problem z głowy.

    Malwiak

  • 3. Data: 2003-05-28 10:47:58
    Od: p...@p...onet.pl

    [...]
    > A nie masz możliwości poprosić o e-ticket? Wtedy masz problem z głowy.

    A co to jest 'e-ticket'?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2003-05-28 11:04:51
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > A co to jest 'e-ticket'?
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    Tu np jest w języku obcym ucznia:

    http://www.cheapairlines.com/eticketinfo.html

    pozdr

    MW

  • 5. Data: 2003-05-28 11:10:25
    Od: p...@p...onet.pl

    [...]
    > Tu np jest w języku obcym ucznia:

    No, uczniem to ja juz dawno byc przestalem.
    Teraz role sie odwrocily ;-)

    > http://www.cheapairlines.com/eticketinfo.html

    A dzieki o tym wiedzialem ale nie wiedzialem, ze to sie tak fachowo nazywa ;-)
    Ale w moim przypadku jest to www.ebookers.ie i oni wysylaja bilety - w tym
    caly problem...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2003-05-28 12:19:03
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 28 May 2003 12:38:48 +0200, p...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

    >(w Irlandii) to czy oni sa w stanie wykryc ta nieprawidlowosc? (imie i
    >nazwisko posiadacza KK jest takie samo jak na bilecie lotniczym)

    IMHO nie... Inna sprawa że nie byłbym taki pewny czy choćby imię i nazwisko
    sprawdzają. Swego czasu, gdy rejestrowałem się w Amazon.com - źle
    zrozumiałem "cardholder" i wpisałem "Bank BPH". Kupiłem parę rzeczy,
    wszystko działało jak trza... dopiero pewnego dnia tknęło mnie gdy
    zobaczyłem "Welcome, Bank BPH!" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 7. Data: 2003-05-28 12:32:27
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Jacek Osiecki napisał:

    > [...] dopiero pewnego dnia tknęło mnie gdy
    > zobaczyłem "Welcome, Bank BPH!" :)

    ... może to oni źle zrozumieli, kogo u siebie
    zarejestrowali... ;)))

    Szy.

  • 8. Data: 2003-05-28 12:35:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > IMHO nie... Inna sprawa że nie byłbym taki pewny czy choćby imię i nazwisko
    > sprawdzają. Swego czasu, gdy rejestrowałem się w Amazon.com - źle

    Oj sprawdzają. Mi się zdarzyło wpisać (z przyzwyczajenia starej karty)
    inaczej niż mam na obecnej i system mi kilka razy odrzucał transakcje.
    Dopiero za którymś razem wpadłem na to co źle wpisuję :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-05-28 15:05:15
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > Oj sprawdzają. Mi się zdarzyło wpisać (z przyzwyczajenia starej karty)
    > inaczej niż mam na obecnej i system mi kilka razy odrzucał transakcje.
    > Dopiero za którymś razem wpadłem na to co źle wpisuję :)

    A ja ostatnio płaciłem za domeny w Directnic.
    Billing address miałem w Kosmosie na Galaktycznej,
    niestety :/.

    Szy.

  • 10. Data: 2003-05-31 08:01:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 28 May 2003 12:35:08 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wrote:

    >Oj sprawdzają. Mi się zdarzyło wpisać (z przyzwyczajenia starej karty)
    >inaczej niż mam na obecnej i system mi kilka razy odrzucał transakcje.
    >Dopiero za którymś razem wpadłem na to co źle wpisuję :)

    Przy karcie wydanej w Polsce ?? Jaki bank i jaki merczant i akłajer ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730