  • 1. Data: 2003-05-28 10:39:05
    Temat: "Billing address" karty kredytowej
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam Szanownych Grupowiczow!

    Na samym wstepie przepraszam za brak polskich liter ale niestety nie sa one
    zainstalowane na komputerze ktorego obecnie uzywam...

    Prosze o rade w nastepujacym temacie:
    Przebywam obecnie za granica i chcialbym kupic bilety lotnicze w Internecie.
    Standardowo sa one wysylane na 'Billing address' posiadacza karty kredytowej.
    Jednakze moj 'Billing address' to przeciez adres w Polsce a ja chce aby
    wyslali mi te bilety na adres pod ktorym obecnie przebywam. Moge oczywiscie
    sobie zastrzec, ze wysylka ma byc na inny adres ale to wymaga troche
    kombinowania - trzeba wyslac fax z upowaznieniem itp.
    I tu rodzi sie pytanie - jesli w polu 'Billing adress' podam moj obecny adres
    (w Irlandii) to czy oni sa w stanie wykryc ta nieprawidlowosc? (imie i
    nazwisko posiadacza KK jest takie samo jak na bilecie lotniczym)

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!
    Prof_Ex