    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilans pieniadza
    Date: Tue, 2 Jun 2015 01:21:54 +0200
    <556c551c$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>

    "J.F." 556c551c$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    > Symptomem nadmiernego dodruku pieniadza jest jego nadmiar - to chyba jasne, ze jak
    sie cos produkuje i produkuje, to kiedys sie
    > wyprodukuje za duzo :-)

    Ciebie trzeba czytać uważnie. ;)

    Dlaczego dodrukowujemy?
    Bo ludzie nie chcą współpracować w kreacji pieniądza.
    Ta niechęć jest tym (ukrytym) problemem.

    Ma się to nijak do tego, co piszesz:

    Symptomem nadmiernego dodruku pieniądza jest jego nadmiar

    Efektem dodruku pieniądza nie jest wcale nadmiar pieniądza.
    Wyobraź sobie, że nie ma kreacji, lecz jest produkcja dóbr.
    Forsy nie przybywa, ale towarów przybywa. W efekcie brakuje
    forsy, którą po prostu trzeba ,,dodrukować'' zamiast skreować.

    0. Ma się to nijak do tego, co piszesz:
    1. To, co piszesz, niekoniecznie pokrywa się z prawdą.

    -=-

    > A jak kupujesz nowy tablet, to jaki masz zysk ?

    Na razie kupiłem tylko jeden tablet -- i tylko dlatego, żeby mieć przy
    sobie świeżą informację. Dzięki tej informacji mniej jeżdżę samochodem,
    co daje oszczędności chyba zrozumiałe -- tak czasu, jak i pieniędzy.

    to, czego nie można przez telefon:

    -- nie jadę po wyniki badania krwi
    -- nie jadę do banku

    to, co można przez telefon:

    -- nie jadę ,,po sklepach'' w celu sprawdzenia specyfikacji urządzenia
    -- nie jadę na dworzec w celu sprawdzenia godziny odjazdu pociągu/autobusu

    Czasami ;) to zawodzi -- BZWBKKBSg na stronie WWW jest czynny do 17, ale
    w rzeczywistości był czynny tylko do 16 godziny. Pośpiech sprawił, że
    zatraciłem łaczność z moja penflaszką... A marmur był zamkniety... Na
    szczęście był otwarty (; inny egzeplarz ;) marmuru, ale po co mi te
    wieści z WWW?...

    Tylko dlatego nastawiłem się na kupno większego ekranu, aby mieć
    kontakt ze światem -- m@ilowy i grupowy, bo w efekcie braku tego
    kontaktu (kontakt był, ale na ekranie Ace) straciłem kilka stóweczek plnów...

    Ja wszystko tylko w tym celu robię, aby zarobić forsę, lub choćby zaoszczędzić.
    Zszedłbym z tego świata, gdybym żył inaczej! Powaga! Każde moje działanie jest
    ukierunkowane TYLKO na zarobienie czy zaoszczędzenie pieniądza!!!

    -=-

    Może przypadkiem wiesz, gdzie w Białymstoku znajdę śmietnik ze zużytymi laptopami?
    Potrzebny mi jeden klawisz -- połamał się biedaczysko... Niby mogę kupić całą
    klawiaturę za około 40 plnów i używać jej równie dobrze do laptopa, notebooka,
    jak i do TV, ale chyba estetycznej ;) wymienić jeden klawisz... Inne klawisze
    zapewne tez wkrótce będą pękały... Dużo piszę, laptop kupiony w połowie
    sierpnia 2008 roku...

    Spację przyszyłem przed laty -- mały klawisz trudniej przyszyć nićmi...
    I oczy też są słabsze niż kiedyś...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'