  • Data: 2015-06-02 16:04:10
    Temat: Re: Bilans pieniadza
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" mjvsgj$ul5$...@n...news.atman.pl

    > Za tym 0,5mln kredytu stoi 0,5mln depozytu banku,
    > tak zwana kreacja polega na czymś zupełnie innym.

    > g) jak bank będzie miał za mało, to robi promocję lokat "dla nowych środków".

    JF chyba deliberuje -- aby było jajko, potrzeba kury, ale żeby
    była kura, potrzeba jajka... i koguta do zapłodnienia tego jajka...
    I tak rozważając, dochodzi do wniosku, że biologiczne życie nie jest możliwe. ;)

    -=-

    Była marka polska, był WGrabski podajże, była złotówka pokryta złotem.
    [chyba dobrze?... gdzieś, słyszałem, że miała złote pokrycie...]
    Była wojna II święta, była nowa władza -- radziecka, był nowy NBP,
    były drukarnie?... Nie wiemy, jak dokładnie było. Ale wiemy, że po
    tym wszystkim były deflacje (WGomułka) inflacje, hiperinflacje oraz
    co najmniej dwie denominacje, z czego co najmniej jedna preferująca
    środki zdeponowane w banku... I znów -- tylko w ludowym czy w każdym?...
    Czy może wówczas były tylko ludowe banki w PRLi?... Bo chyba poza PRLą
    nie było możliwości trzymania złotówek...

    -=-

    Przed jajkiem i kurą był cały łańcuch ewolucyjny...
    [i owulacyjny także?...]

    -=-

    JF powoli (ale stanowczo) odpływa z tego świata w zaświaty.
    MZ dostał spadek i chce pozbyć się kumpli. ;) A że nic tak
    skutecznie nie czyści otoczenia jak głupota... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'