  • 21. Data: 2013-01-05 12:14:09
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 11:33:20 +0100, maruda napisał(a):

    > Tak, tak. A świstak zawija...

    No dobra, to nie opiszę - nic na siłę :)

    AK

  • 22. Data: 2013-01-05 13:45:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Uhm. Takie, że mnie zwisa, czy wierzysz w moją opowiastkę, a tobie, czy ja
    > wierzę w twoją.

    Nie, zły wniosek. Z braku dowodów obie opowiastki są równie
    wiarygodne :-)

    Jak już zauważyłeś w odpowiedzi neoniuszowi, lepiej zachować
    milczenie niż przechwalać się w stylu: wiem, ale nie powiem. Styl na
    poziomie przedszkolaka :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 23. Data: 2013-01-05 14:43:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 05.01.2013 12:12, Andrzej Kubiak wrote:
    > Oj, neona znowu zabolało i próbuje zaświecić.

    > Z pewnością - nie. Nigdy niczego podobnego nie twierdziłem.

    To na ch.j drazysz temat i w ogole zaczynasz z chwaleniem jakie to masz
    cudowne sposoby? I to w wielu tematach, rzucisz zdaniem a jak padnie
    pytanie do odwracasz kota ogonem i mowisz, ze to tajemnica.

  • 24. Data: 2013-01-05 16:26:08
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli
    > wymyslec

    właśnie wróciłem z biedronki.
    i nie widziałem tam ani jednej babci :)
    za to ze 20 sztuk młodzieży a reszta wiek średni 30-50 lat :)
    pzdr
    GL

  • 25. Data: 2013-01-05 18:33:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 14:43:21 +0100, neoniusz napisał(a):

    > To na ch.j drazysz temat i w ogole zaczynasz z chwaleniem jakie to masz
    > cudowne sposoby? I to w wielu tematach, rzucisz zdaniem a jak padnie
    > pytanie do odwracasz kota ogonem i mowisz, ze to tajemnica.

    Bo z informacji uzyskanych na tej grupie kilka razy wyłuskałem między
    wierszami trochę cennych informacji - i to taki skromny rewanż. I teraz:
    - większość dojdzie do wniosku, że coś tam sobie uroiłem w pijanym widzie,
    i zignoruje moje opowieści, ewentualnie dopisując linijkę do KF,
    - część będzie się wahać między "k*.*, to niemożliwe", a "k*.*, może jednak
    coś tam wydumał i teraz system pracuje dla niego, trzeba dziada skłonić,
    żeby coś wypaplał, najlepiej jakąś szyderą",
    - kilka osób wgryzie się, poczyta, poskłada fakty - bo małe wskazówki
    kiedyś były - i też skorzysta, póki dają. Bo nie mam wątpliwości, że
    wieczne to nie będzie.

    Jak łatwo zgadnąć, piszę dla tej ostatniej grupy. Nie zmieniam From, łatwo
    więc nie widzieć moich wypowiedzi, niczego też nie sprzedaję, więc nie
    trzeba przede mną nikogo uprzedzać.

    Tyle wyjaśnień.

    AK

  • 26. Data: 2013-01-05 18:44:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 05:17:58 -0800, luc napisał(a):

    > Kart to nie chcą, ale nasze telefony:
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,122882,title,Biedronka-nie-
    chce-kart-woli-
    platnosci-mobilne,wid,15221836,wiadomosc.html?ticaid
    =1fd2f

    Z tego co widzę dobrze ta nasza Biedra kombinuje. Jako jedni z niewielu,
    nie poddali się do tej porty cartelowi bankowemu wspomaganemu przez VISA/
    MC i co więcej jeszcze przechodzą do ofensywy. Najpierw pod wieloma
    sklepami pojawiły się Euronety, więc jakiś % klientów wybiera przed
    zakupami pieniądze z bankomatów, żeby zapłacić w sklepie czyli tutaj bank
    traci jakby nie patrzeć. Teraz jak zrobią te płatności mobilne i
    zaproponują jakiemuś bankowi aby w to wszedł za 0% to bardzo
    prawdopodobne że się zgodzi, no bo lepiej niech już idzie za 0% mobilnie
    niż żeby kasę z euronetu ciągnęli, zważywszy na to, że teraz praktycznie
    wszystkie bankomaty za free to standard.
    Mają już chyba ponad 2000 sklepów w całej PL także praktycznie ogranicza
    ich już tylko wyobraźnia ;)

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2013-01-05 20:24:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kc9op9$f2$...@n...news.atman.pl

    > Mają już chyba ponad 2000 sklepów w całej PL także
    > praktycznie ogranicza ich już tylko wyobraźnia ;)

    Biedronka to złodziejstwo -- opisałem swoje smutne doświadczenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-01-06 17:46:22
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-04 15:20, Andrzej Kubiak pisze:

    > Smartfon można dziś kupić za złotówkę, z niską kwotą zobowiązania
    > miesięcznego. Ba, coraz trudniej kupić "zwykły" telefon.

    A dla mnie to jest jednak conajmniej lekko poroniony pomysł
    placenie telefonem przez polaczenie fifi wewnatrz biedronki - LOL
    - zalatuje mi to jakąś ściemą, i raczej zawracaniem dupy skazanym na
    upadek ;)

    Skoro juz tak bardzo "nakrapiana stonka" nie chce oddawac haraczu bankom
    to przy takiej ilosci sklepow i klientow ktorymi sie chwala,
    nie wiem czy nie lepszym pomyslem byloby wypuszczenie
    np. wlasnych kart przedplaconych ;)
    Co ma z tego klient ? - zakladam regularnie kupujacy w biedronie
    np. dostaje 5% upustu przy doladowaniu karty gotówką
    wiec jest tu jakis sensowny zysk + wygoda bezgotowkowosci przy kasie
    Co ma biedrona ? Ano mniejszy obrót gotówkowy (obsluga tez kosztuje)
    i osad z kart do zagospodarowania ;)

    Pozdrówka

  • 29. Data: 2013-01-06 18:06:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 17:46:22 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > A dla mnie to jest jednak conajmniej lekko poroniony pomysł
    >
    > placenie telefonem przez polaczenie fifi wewnatrz biedronki - LOL
    A w czym widzisz problem?

    > - zalatuje mi to jakąś ściemą, i raczej zawracaniem dupy skazanym na
    >
    > upadek ;)

    Ja myśle wprost przeciwnie niedługo zamiast kilku kart w portfelach ludziska beda
    mieli aplikacje w telefonach i dokonywać będa w ten sposób płatności
    Juz teraz mozna wygodnie zplaciić praktycznie wszedzie naklejką na telefonie to czemu
    nie telefonem
> [...]
    >
    > to przy takiej ilosci sklepow i klientow ktorymi sie chwala,
    >
    > nie wiem czy nie lepszym pomyslem byloby wypuszczenie

    Biedronke mam 300m od domu, kupuję tam praktycznie codziennie szkoda tylko ze zamiast
    płacić karta musze z bankomatu (akurat u mnie skok24)korzystać. Ale kolejna karta
    która bym musiałbym pamietać aby doladować itp- nie dziekuje to nie dla mnie.
    > Co ma z tego klient ? - zakladam regularnie kupujacy w biedronie
    >
    > np. dostaje 5% upustu przy doladowaniu karty gotówką

    5% powiadasz- biedronka nie chce oddać poniżej 1% bo myśle że spokojnie by takie
    warunki wynegocjowała gdyby terminale miala wstawić a ty piszesz o 5%. Oni jada na
    minimalnych marżach wiec 5% to raczej nierealne
    > wiec jest tu jakis sensowny zysk + wygoda bezgotowkowosci przy kasie

    i kłopot przy doładowywaniu prepaida, pilnowaniu salda, itp.
    > Co ma biedrona ? Ano mniejszy obrót gotówkowy (obsluga tez kosztuje)
    Dlatego zapewne wchodzi w płatności mobilne aby zminimalizować koszty

  • 30. Data: 2013-01-06 18:55:40
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-06 18:06, Kris pisze:

    > Ja myśle wprost przeciwnie niedługo zamiast kilku kart w portfelach ludziska beda
    mieli aplikacje w telefonach i dokonywać będa w ten sposób płatności

    Do każdego sklepu osobna aplikacja, osobne ustawienie WiFi w telefonie,
    a może i osobny telefon? Już widzę jak to "babcie" opanowują. Daj spokój...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.