  • 11. Data: 2013-01-04 23:07:36
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-04 14:36, assembea pisze:

    > Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

    Pewnie większy niż w przypadku wielu innych sieci, jeśli
    myślisz że jest odwrotnie to może dawno nie byłeś w biedronce ?

  • 12. Data: 2013-01-04 23:46:28
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 21:17:05 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > To też, ale przede wszystkim, smartfon, ewentualnie wspomagany tabletem,
    >
    > jest dochodową inwestycją, bo po wydaniu złotówki dostaje się po pewnym
    >
    > czasie nieco ponad tysiąc złotych. Niezła stopa zwrotu.

    Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.
    Policz sobie, ile w czasie trwania umowy będzie Cię kosztował ten smartfon za
    złotówkę.
    Może zrozumiesz dlaczego inni wolą za niego zapłacić 1000 bez cyrografów.

  • 13. Data: 2013-01-05 08:10:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 14:46:28 -0800 (PST), Piotr Hołda napisał(a):

    > Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.

    Też początkowo nie wierzyłem, że to może być tak proste, ale stan konta
    mnie przekonał.

    > Policz sobie, ile w czasie trwania umowy będzie Cię kosztował ten smartfon za
    złotówkę.

    Pierwszy "kosztował" mnie -509 (tak, minus), bo dopiero testowałem, czy
    cała impreza działa zgodnie z założeniami. Następny -1259. Teraz zysk
    będzie jeszcze większy. A, do zysków można doliczyć kwotę ze sprzedaży
    ustrojstwa po zakupie nowego.

    > Może zrozumiesz dlaczego inni wolą za niego zapłacić 1000 bez cyrografów.

    To ty nie rozumiesz, że różne instytucje prześcigają się w robieniu
    klientom prezentów, które chętnie przyjmuję.

    AK

  • 14. Data: 2013-01-05 08:22:09
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-05 08:10, Andrzej Kubiak pisze:

    > Też początkowo nie wierzyłem, że to może być tak proste, ale stan konta
    > mnie przekonał.

    Ja nadal nie wierzę. Może uświadomisz nas maluczkich jaką to drogą
    wpływają na Twoje konto złotówki z tytułu posiadania smartfona z umową
    na 3 lata?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 15. Data: 2013-01-05 10:02:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 08:22:09 +0100, maruda napisał(a):

    > Ja nadal nie wierzę.

    Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno.

    > Może uświadomisz nas maluczkich jaką to drogą
    > wpływają na Twoje konto złotówki z tytułu posiadania smartfona z umową
    > na 3 lata?

    Jeśli zbyt dużo osób będzie wiedzieć, któreś ogniwo się zezłości i cały
    łańcuch się rozerwie.

    Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę instytucji
    zwariowało i wzięło się za sponsorowanie osób wgryzających się w
    regulaminy. ;)

    AK

  • 16. Data: 2013-01-05 10:44:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

> [...]
    >
    > Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę instytucji
    > zwariowało i wzięło się za sponsorowanie osób wgryzających się w

    A mój tata ma w garażu schowanego prawdziwego słonia w karafce.
    Naprawdę. Uwierz mi.

    Widzisz jakieś elementy wspólne z Twoją deklaracją? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2013-01-05 11:26:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 05.01.2013 10:02, Andrzej Kubiak wrote:

> [...]
    >
    > Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę instytucji
    > zwariowało i wzięło się za sponsorowanie osób wgryzających się w

    Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie. Zarabiasz na
    abonamencie a nawet urzadzasz poddasze i piwnice z pieniedzy AS.
    Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic i nikomu nie powiesz, bo "zbyt
    duzo osob sie dowie". Brawo! Zazdroscimy!

  • 18. Data: 2013-01-05 11:33:20
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-05 11:26, neoniusz pisze:
> [...]

    Tak, tak. A świstak zawija...

> [...]
    > Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic i nikomu nie powiesz, bo "zbyt
    > duzo osob sie dowie". Brawo! Zazdroscimy!

    ... no - po sieci plączą się historyjki o tym, jak to "profesjonaliści"
    od konkursów SMS-owych zarabiają na tym krocie, tylko oczywiście trzeba
    najpierw "włożyć", zainwestować... Kupić kilka telefonów, doładować i
    wysyłać po kilka tysięcy SMSów dziennie.
    Czy ktoś jeszcze wierzy, że nie są to "artykuły sponsorowane"?
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2013-01-05 12:05:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:44:03 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > A mój tata ma w garażu schowanego prawdziwego słonia w karafce.
    > Naprawdę. Uwierz mi.
    > Widzisz jakieś elementy wspólne z Twoją deklaracją? ;-)

    Uhm. Takie, że mnie zwisa, czy wierzysz w moją opowiastkę, a tobie, czy ja
    wierzę w twoją.

    AK

  • 20. Data: 2013-01-05 12:12:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 11:26:04 +0100, neoniusz napisał(a):

    Oj, neona znowu zabolało i próbuje zaświecić.

    > Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie.

    Z pewnością - nie. Nigdy niczego podobnego nie twierdziłem.

    > Zarabiasz na abonamencie

    Uhm.

    > a nawet urzadzasz poddasze i piwnice z pieniedzy AS.

    Po przekazaniu mi ich przez AS, to już są moje pieniądze.

    > Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic

    Pewnie nie tylko ja. Być może inni zachowują po prostu całkowitą ciszę, nie
    wspominając nie tylko o modus operandi, ale nawet o samej możliwości. W
    sumie, chyba mają rację.

    > nikomu nie powiesz, bo "zbyt duzo osob sie dowie".

    Ależ - powiedziałem. Rodzinie, kilku najbliższym znajomym. Nie należysz do
    tego grona.

    > Brawo! Zazdroscimy!

    Pamiętając twoje skamlenie o sposoby na wyciągnięcie pieniędzy z kart - ty
    z pewnością zazdrościsz. Acz nie wiem, dlaczego wypowiadasz się w imieniu
    jakichś "nas". Rozdwojenie jaźni?

    AK