  • 1. Data: 2013-01-03 18:20:48
    Temat: Co po SP AliorSynku
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
    u nich zwany CashBackiem.
    Gdzie mozna miec to samo?

  • 2. Data: 2013-01-03 18:22:19
    Temat: Re: Co po SP AliorSynku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 03.01.2013 18:20, kowtow wrote:
    > Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
    > u nich zwany CashBackiem.
    > Gdzie mozna miec to samo?

    W sensie ze kto usmiercil?

  • 3. Data: 2013-01-03 18:38:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 18:20:48 +0100, kowtow napisał(a):

    > Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili
    > MoneyBack u nich zwany CashBackiem.
    > Gdzie mozna miec to samo?

    Zaostrzyły się trochę warunki aby uzyskać te 5% zwrotu ale jakiś
    strasznie wygórowane do spełnienia to one specjalnie nie są. Oczywiście
    zależy, kto ile mieli przez Synka w miesiącu.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-01-03 19:20:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 18:20:48 +0100, kowtow napisał(a):

    > Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
    > u nich zwany CashBackiem.

    Pogłoski o śmierci są przesadzone. Ja z ciekawością czekam do połowy
    miesiąca, by sprawdzić, czy po zaostrzeniu warunków nadal można robić ich w
    trąbę.

    AK

  • 5. Data: 2013-01-03 19:26:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 03.01.2013 19:20, Andrzej Kubiak wrote:

    > Pogłoski o śmierci są przesadzone. Ja z ciekawością czekam do połowy
    > miesiąca, by sprawdzić, czy po zaostrzeniu warunków nadal można robić ich w
    > trąbę.

    Nastepne poddasze? :)

  • 6. Data: 2013-01-03 20:58:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:26:14 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Nastepne poddasze? :)

    Ile można? :) Schodzimy niżej - sala treningowa w piwnicy :)

    AK

  • 7. Data: 2013-01-04 13:29:27
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-01-03 20:58, Andrzej Kubiak pisze:

    > Ile można? Schodzimy niżej - sala treningowa w piwnicy

    Macie jakieś lepsze sposoby niż allegro?

    pzdr
    Z.

  • 8. Data: 2013-01-04 14:08:17
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 13:29:27 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Macie jakieďż˝ lepsze sposoby niďż˝ allegro?
    >

    > pzdr
    >
    > Z.

    Czy orientuje się ktoś, czy gdy sprzedawca zgłosi zwrot prowizji za transakcję,
    należy również dokonać zwrotu cashbacka naliczonego przez Płacę przez Alior Sync?

  • 9. Data: 2013-01-04 14:13:21
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-01-04 14:08, matebe pisze:

    > Czy orientuje się ktoś, czy gdy sprzedawca zgłosi zwrot prowizji za transakcję,
    należy również dokonać zwrotu cashbacka naliczonego przez Płacę przez Alior Sync?

    jest w regulaminie. Z tego co pamiętam to potrącą z premii w następnym
    miesiącu, a jeśli jej nie będzie to pobiorą z konta. Ale sprawdź bo
    piszę z pamięci.

    pzdr
    Z.