  • Data: 2004-06-17 15:55:43
    Temat: Re: Biedny Citek ;)
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:cas9bu$qa9$1@news.onet.pl...

    > To było już dyskutowane. Konkluzja nie była jednoznaczna.

    Ciekawe, ciekawe. A jeśli pracodawca żąda posiadania konta, to co, zmień
    pracę, tak? Miłosiernie pomijam to, że spora część rodaków (i ja także)
    prowadzi działalność lub wykonuje wolny zawód. Oczywiście można udowodnić,
    że nie trzeba wcale posiadać konta, ale w tym celu najlepiej wynieść się
    gdzieś za granicę albo umrzeć.
    Przecież właśnie dlatego banki tak konstruują ofertę detaliczną, że
    większość ludzi nie uniknie założenia konta. A to oznacza, że póki nie
    zacznie działać wolny rynek (a jakoś na razie nie ma chęci), to potrzebna i
    uzasadniona byłaby interwencja ustawowa (w końcu to my jesteśmy tu,
    kurnafelek, suwerenem, a nie różne citigroup et consortes - a może mi się
    zdaje?). Tylko zastanawiam się, czy akurat ograniczenie pułapu odsetek
    byłoby najważniejszą rzeczą do zrobienia, bo chyba nie.

    T.