  • 11. Data: 2002-12-28 19:56:25
    Temat: Re: Biedni informatycy mBanku ;-)
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:aukurr$4uq$1@foka.acn.pl...

    > Są POSy online bezprzewodowe (over GSM GPRS). A gdzie kto wozi to nie
    wiem.

    Wiem, ze są, ale nigdy takich nie widzialem w taksowkach.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 12. Data: 2002-12-30 23:30:40
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale dlaczego taką krótką ?

    Krótką? Ja myślę że już się zaczęła, przecież nikt na trzeźwo nie
    wymyśliłby takiego zdania:
    "Przerwa nie dotyczy również autoryzacji kart płatniczych. "
    (zaznaczam że poprzednie zdanie mówiło o tym czego przerwa *dotyczy*)

    MiKo

  • 13. Data: 2002-12-31 09:49:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:auqkuq$5r9$1@korweta.task.gda.pl, MiKo wrote:

> [...]
    > "Przerwa nie dotyczy również autoryzacji kart płatniczych. "
    > (zaznaczam że poprzednie zdanie mówiło o tym czego przerwa *dotyczy*)

    Oczywiście że nie *wymyślił* od podstaw, ale mógł stworzyć przez dodanie
    słowa *nie* do już istniejącego w poprzedniej wersji komunikatu zwrotu
    "Przerwa dotyczy również ...". Myślę, że tak to właśnie było.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-31 15:06:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    >Oczywiście że nie *wymyślił* od podstaw, ale mógł stworzyć przez dodanie
    >słowa *nie* do już istniejącego w poprzedniej wersji komunikatu zwrotu
    >"Przerwa dotyczy również ...". Myślę, że tak to właśnie było.

    Jak sie nakłada łatkę, to trzeba ponownie przeprowadzić testy, zwłaszcza
    na tak niezłożonym kodzie...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 15. Data: 2002-12-31 15:17:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ausbpb$m47$1@serwus.bnet.pl, Tristan Alder wrote:

    > Jak sie nakłada łatkę, to trzeba ponownie przeprowadzić testy,
    > zwłaszcza na tak niezłożonym kodzie...

    Nie twierdzę, że nie było zaniedbania. Wskazywałem jedynie na inną możliwą
    jego genezę. NB, już jest poprawione.

    --
    Robert