  • 1. Data: 2002-12-27 14:57:32
    Temat: [OT] Re: Kto pójdzie za mnie na egzamin ? (was: Kto pójdzie za mnie na egzamin ?)
    Od: Rafal KLISowski <k...@s...tenbit.pl>

    Człek zwany rul;id, dnia Fri, 27 Dec 2002 16:02:49 +0100, wystukał:

    > Szukam osoby która pójdzie za mnie na egzamin z angielskiego (poziom
    > advance) wiek około 28/32 lat oferty r...@o...pl
    ^^^^^
    Swojego wieku nie jesteś pewien czy co???

    A w ogóle to NTG, chociaż właściwie to żadna grupa.

    --
    Rafi
    "Są chwile, kiedy brak ludożerców daje się boleśnie odczuć."

  • 2. Data: 2002-12-27 15:02:49
    Temat: Kto pójdzie za mnie na egzamin ?
    Od: "rul;id" <i...@x...wp.pl>

  • 3. Data: 2002-12-27 23:01:40
    Temat: Re: Kto pójdzie za mnie na egzamin ?
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "rul;id" napisał w wiadomości ...
    > Szukam osoby która pójdzie za mnie na egzamin z angielskiego (poziom
    > advance) wiek około 28/32 lat oferty r...@o...pl

    Może pogadaj z kimś z policji???

  • 4. Data: 2002-12-28 11:05:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może pogadaj z kimś z policji???

    Znają angielski? Wszyscy?

    :-)

    Karol

  • 5. Data: 2002-12-28 12:12:24
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znają angielski? Wszyscy?

    Brytyjski policjant chyba zna????????:-))))

  • 6. Data: 2002-12-28 12:36:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:auk4ei$ba7$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:auk0ib$4fo$1@foka.acn.pl...
    >
    > Brytyjski policjant chyba zna????????:-))))

    Zna, tylko czy poradzi sobie z egzaminem? Częścią egzaminu mogą być
    tłumaczenia z polskiego. ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-28 12:37:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:auk5tb$to6$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Zna, tylko czy poradzi sobie z egzaminem? Częścią egzaminu mogą być
    > tłumaczenia z polskiego. ;)

    No i nietypowe nakrycie głowy mogłoby zasiać pewne podejrzenia.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-28 15:38:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    >Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Znają angielski? Wszyscy?

    A muszą? W specyfikacji wstępnej nie było powiedziane, że poszukiwana
    osoba musi znać.
    Specyfikacja wymaga, aby ta osoba poszła oraz była w wieku około 0,875
    lat oferty.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)