  • 11. Data: 2003-04-23 13:35:50
    Temat: Re: Bezprowizyjne wplaty do mBanku - juz dziala
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał:

    > wplacone pieniadze beda widoczne na koncie w ciagu 2 dni roboczych -

    W moim przypadku dotarly szybciej: wplacone we wtorek o 18, widoczne we
    srode w samo poludnie.

    > Zapomnialem zapytac mPanienki stojacej obok, czy plik
    > banknotow to sie podaje w calosci czy pojedynczo...

    Ja odruchowo wetknalem wszystkie na raz. Machina pozarla caly plik (o ile
    cztery sztuki mozna tak okreslic), rozlegly sie charakterystyczne odglosy
    liczenia pieniedzy i na monitorze pojawil sie wykaz wplaconych banknotow z
    podzialem na nominaly oraz calkowita kwota, tudziez prosba o potwierdzenie
    badz rezygnacje z operacji.

    Reszta jak u przedpiscy.

    Pzdr,

    ---
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 12. Data: 2003-04-23 15:37:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > W moim przypadku dotarly szybciej: wplacone we wtorek o 18, widoczne we
    > srode w samo poludnie.

    W rzeczy samej, wczoraj wplata - dzis widoczne...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-04-24 18:56:43
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote:

    > Jakos nikt sie nie chwalil, ze wyprobowal...
    > Adres: Lodz, Pasaż Lodzki al. Wlokniarzy (po ludzku mowiac Geant przy
    > Wlokniarzy blisko PKP Lodz Kaliska)

    no to łódzka ośmiornica będzie miała gdzie prać brudne pieniądze... ;))

    NP: Satyricon - "The forest is my throne"

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,