  • 21. Data: 2004-12-09 11:55:09
    Temat: Re: Bezprowizyjne wpłaty do mBanku (10 wplatomatow)
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > A co kogo obchodzi dłuższa (>=kadencja prezesa/rady nadzorczej/etc)
    > perspektywa?

    Eeeee, no to mnie zastrzeliłeś teraz....

    topjes

  • 22. Data: 2004-12-09 17:27:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Tylko nikt nie zauważył, że BRE nie jest już bankiem spekulacyjnym.
    > Ciekawe na czym BRE będzie zarabiało w dłuższej perspektywie po
    > sprzedaży MultiBanku.

    LOL nie jest bankiem spekulacyjnym ;) A na bankowosci inwestycyjnej jak
    wtopil swego czasu troche - to co? No ale teraz na TVNie pewnie sie niezle
    odkuje.
    Co do zarabiania - w tym momencie sa to dwa podobne do siebie banki - a po
    budowie Centrow Finansowych i mKioskow - roznice zaczynaja sie zacierac.
    Prowadzenie dwoch roznych, ale w zasadzie podobnych organizmow - jest malo
    ekonomiczne - dublowanie stanowisk, wydatkow na informatyke, nakladow
    reklamowych i tak dalej. A rynek trzeba zdobywac szybko - bo potem juz
    tylko zostaje kupowanie lub bycie kupionym. Sprzedaz Multi dalaby a) dobre
    wyniki (zadowolenie Commerzca) i chwile oddechu nowego prezesa, b) znaczna
    kase na rozbudowe mBanku - sieci placowek itp.
    A tak musza dzielic kase na dwa projekty itp.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 23. Data: 2004-12-09 17:28:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2004 12:05:42 +0100, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >A co kogo obchodzi dłuższa (>=kadencja prezesa/rady nadzorczej/etc)
    >perspektywa?

    Myślę, że akcjonariuszy. A przynajmniej głównego. :)

  • 24. Data: 2004-12-09 17:53:18
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciekawe
    > na czym BRE będzie zarabiało w dłuższej perspektywie po sprzedaży

    Ok. Masz pełną rację. Ale z tym rozdwojeniem detalu tak, czy inaczej trzeba
    coś zrobić, żeby nie koszty sie nie dublowały. Może połączenie mB i Multi
    ?:)

    --
    Witek

  • 25. Data: 2004-12-09 17:59:04
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    napisał:

    > LOL nie jest bankiem spekulacyjnym ;) No ale teraz na TVNie pewnie sie
    > niezle odkuje.

    Słusznie. Zapomniałem o zobowianiach ITI i konwersji na akcje TVN. BRE ma
    obecnie 15% TVNu. Hehe nie jest spekulacyjny :D Wcale :) Nie mówiąc juz o
    ostatnim wątku komisji sejmowej z udziałem byłego Prezesa Kostrzewy :)

  • 26. Data: 2004-12-09 18:09:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Ok. Masz pełną rację. Ale z tym rozdwojeniem detalu tak, czy inaczej
    > trzeba coś zrobić, żeby nie koszty sie nie dublowały. Może połączenie
    > mB i Multi ?:)

    Siec placowek Multi wyszla droga, akwizycja lezy w porownaniu z takim
    mBankiem (brak kasy na reklame - ale to wlasnie to rozdwojenie jazni).
    Jak polacza - to wyjdzie gorszy burdel, niz gdyby sprzedali. Przeciez
    portfel kredytowy moga sobie tez zostawic - co za problem? A nowe udzielac
    juz a posrednictwem mBanku.

    Bo teraz trzeba ostro zainwestowac - albo w rozwoj sieci dystrybucji mBanku
    albo w promocje / placowki partnerskie Multi. W oba naraz - troche trudno i
    kasy nie ma - a na pol gwizdka oba projekty to raczej nie ma sensu.

    Gdyby trafil sie kupiec z dobra cena - to czemu nie sprzedac?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 27. Data: 2004-12-09 18:10:04
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    napisał:

> [...]
    > kase na rozbudowe mBanku - sieci placowek itp.
    > A tak musza dzielic kase na dwa projekty itp.

    Żeby nie bylo niesprawiedliwie. In minus:
    1. znaczne zaawansowanie obu projektów; sprzedaż na obecnym etapie jest
    troche ryzykowna
    2. nowy Prezes -pro detaliczny
    3. placówki partnerskie
    4. dobra baza klientów (jakość bazy),
    5. znaczny portfel kredytowy
    6. niektóre oddziały są już rentowne.

    ** istnieje też mozliwość połączenia obu projektów.

  • 28. Data: 2004-12-09 18:12:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
> [...]
    > 5. znaczny portfel kredytowy
    > 6. niektóre oddziały są już rentowne.
    >
    > ** istnieje też mozliwość połączenia obu projektów.

    No to prawda. Oba projekty zaczna zarabiac na siebie i przynosic w
    przyszlosci spore zyski.
    I chociaz Multi szybciej zarabia kase niz mial, to rozwija sie znaaaaacznie
    wolniej.

    Byc moze - taka jest strategia - ladujemy wszystko w mBank zeby zaczal
    przynosic konkretna kase, a Multi sobie tam istnieje, skoro zarabia na
    siebie.

    No ale bez kasy na promocje - to w koncu stanie w miejscu - a to bez sensu
    przeciez.

    Jednym slowem ciekawie jest :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 29. Data: 2004-12-09 20:36:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Dec 2004 18:59:04 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Słusznie. Zapomniałem o zobowianiach ITI i konwersji na akcje TVN. BRE ma
    >obecnie 15% TVNu. Hehe nie jest spekulacyjny :D Wcale :) Nie mówiąc juz o
    >ostatnim wątku komisji sejmowej z udziałem byłego Prezesa Kostrzewy :)

    co bylo w tym watku? bo jakos mi umknelo. Kostrzewa tez zadawal sie z
    Alganowem? :)

    G.

  • 30. Data: 2004-12-09 20:37:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 09 Dec 2004 12:05:42 +0100, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wrote:

    >A co kogo obchodzi dłuższa (>=kadencja prezesa/rady nadzorczej/etc)
    >perspektywa?

    biorac pod uwage, ze prezesem zostal Lachowski, to mozna sie
    spodziewac, ze otworzy jeszcze ze trzy bankowosci detaliczne :-)))))

    G.