  • 31. Data: 2004-12-10 08:25:48
    Temat: Re: Bezprowizyjne wpłaty do mBanku (10 wplatomatow)
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:cpa3e5$79f$1@news.onet.pl...
    > Ok. Masz pełną rację. Ale z tym rozdwojeniem detalu tak, czy inaczej
    trzeba > coś zrobić, żeby nie koszty sie nie dublowały. Może połączenie mB i
    Multi
    > ?:)

    Koszty się nie dublują - skąd w ogóle ten pomysł?
    Poza tym oba banki obsługują trochę inne segmenty klientów - i większości
    nie zachodzą one na siebie. A zresztą - Wy i tak to wszystko wiecie ;)))

    pzdr
    topjes

  • 32. Data: 2004-12-10 09:06:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Koszty się nie dublują - skąd w ogóle ten pomysł?

    No jak nie? Przeciez to nie jest tak, ze cos buduja dla mBanku i za darmo
    to Multi sobie implementuje w systemie. A biezace utrzymanie? A podwojne
    dzialy - dla kazdego banku (nie wszystko da sie zrobic wspolne - jak np HR
    itp)
    A koszty na marketing i promocje?

    > Poza tym oba banki obsługują trochę inne segmenty klientów - i
    > większości nie zachodzą one na siebie. A zresztą - Wy i tak to
    > wszystko wiecie ;)))

    Owszem - ale akwizycja klientow w Multi jest taka sobie. Jest - bo nie ma
    kasy na reklame (a inaczej sie nie potrafia sprzedawac). Nie ma kasy - bo
    trzeba dawac na mBank ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2004-12-10 09:45:43
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cpbp07$nsi$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dzialy - dla kazdego banku (nie wszystko da sie zrobic wspolne - jak np HR

    Nadal twierdzę, że się nie DUBLUJĄ :)))

    pzdr
    topjes

  • 34. Data: 2004-12-10 11:13:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Nadal twierdzę, że się nie DUBLUJĄ :)))

    No ja tez nie pisze ze sie dubluja. Chodzi o to, ze sa dzielone na dwa
    banki. A kwota jest jakos tam odgornie ustalana i natepuje podzial. To
    oznacza - ze nie mozna dzialac z wiekszym rozmachem. A mniejszy budzet -
    oznacza mniejsza obecnosc w mediach itp.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 35. Data: 2004-12-10 18:30:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał:
    > Poza tym oba banki obsługują trochę inne segmenty klientów - i większości
    > nie zachodzą one na siebie.

    Hmmmm, ja czytałem wypowiedz SL, ze myśla o ofercie dla klientów vip :)

    > A zresztą - Wy i tak to wszystko wiecie ;)))

    Hahahahaha ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 36. Data: 2004-12-10 18:34:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

> [...]
    > oznacza - ze nie mozna dzialac z wiekszym rozmachem. A mniejszy budzet -
    > oznacza mniejsza obecnosc w mediach itp.

    Budżet jest dzielony na dwa banki. A skoro maja oddzielny budżet, i BRE
    oddzielne liczy koszty (vide sprawozdania finansowe bre), to chyba w jakims
    stopniu koszty sie powielają - chociażby placówki mB i Multi.
    Ale oczywiście sie nie bede spierał :)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 37. Data: 2004-12-10 22:14:50
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 8 Dec 2004 14:49:45 +0100, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:cp70rf$kbp$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > mBank rozszerza w mKioskach sieć bezprowizyjnych bankomatów depozytowych.
    > Obecnie działa już dziesięć bankomatów depozytowych

    Szkoda tylko, że mBank robi tajemnicę z ich lokalizacji.
    Link p.t. "Pełna lista bankomatów depozytowych" prowadzi na główną
    stronę mBanku, podobnie zresztą jak link "Szczegółowa instrukcja obsługi
    bankomatu depozytowego".

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 38. Data: 2004-12-11 09:41:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 10 Dec 2004 23:14:50 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:

> [...]
    >Link p.t. "Pełna lista bankomatów depozytowych" prowadzi na główną
    >stronę mBanku, podobnie zresztą jak link "Szczegółowa instrukcja obsługi

    Nie wiem czy to nowośc czy nie, ale wczoraj się dowiedziałem, że ma
    być mkiosk w Lublinie (w Tesco) - może nawet już jest. I że w
    przyszłości, w zależności od ruchu moga wrzutomat zrobić :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 39. Data: 2004-12-11 19:11:04
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

> [...]

    >Link p.t. "Pełna lista bankomatów depozytowych" prowadzi na główną
    >stronę mBanku, podobnie zresztą jak link "Szczegółowa instrukcja obsługi

    a nie masz aby blokady popupow?
    wczoraj ogladalem lokalizacje wplatomatow i o ile dobrze pamietam to
    otwierala sie mapka w nowym oknie (popup)

    a co mi tam, nawet sprawdzilem teraz dla ciebie:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    klikasz na "Sprawdź lokalizacje mKiosków na mapie..."
    i w nowym okienku poajwia sie mapka

    Cyb

  • 40. Data: 2004-12-12 00:57:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 11 Dec 2004 20:11:04 +0100, na pl.biznes.banki, MadziaMa w
    wiadomości <news:67hmr0hgja1cf15sk7t9adremogqjv0l4h@4ax.com> napisał(a):

    > a nie masz aby blokady popupow?

    Owszem, mam, ale jej wyłączenie nic nie zmienia

    > wczoraj ogladalem lokalizacje wplatomatow i o ile dobrze pamietam to
    > otwierala sie mapka w nowym oknie (popup)

    Ale mnie nie chodzi o tę mapkę, tylko o link zatytułowany "Pełna lista
    bankomatów depozytowych", oraz drugi "Szczegółowa instrukcja obsługi
    bankomatu depozytowego".

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj