  • 1. Data: 2004-12-08 11:59:23
    Temat: [ING] OKO->ROR->RB
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Czy w ING Online zadziała łańcuszek przelewów zleconych na ten sam dzień ?
    OKO PLN -> ROR PLN -> Raiffeisen Bank
    W mBanku działa, bo najpierw przetwarzają przelewy wewnętrzne ...

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-12-08 12:09:27
    Temat: Re: [ING] OKO->ROR->RB
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-08 12:59 Yareck said the following:
    > Czy w ING Online zadziała łańcuszek przelewów zleconych na ten sam dzień ?
    > OKO PLN -> ROR PLN -> Raiffeisen Bank
    > W mBanku działa, bo najpierw przetwarzają przelewy wewnętrzne ...

    A czemu OKO -> ROR ->Rajfi?
    A nie OKO->Rajfi ?
    KJ

  • 3. Data: 2004-12-08 12:52:32
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A czemu OKO -> ROR ->Rajfi?
    > A nie OKO->Rajfi ?

    Może na RORze ma zostać część gotówki??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-12-08 13:00:27
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w ING Online zadziała łańcuszek przelewów zleconych na ten sam dzień ?
    > OKO PLN -> ROR PLN -> Raiffeisen Bank
    > W mBanku działa, bo najpierw przetwarzają przelewy wewnętrzne ...

    W ING to nie działa.
    Kolejność zależy od numeru rachunku docelowego lub innego alfabetu

  • 5. Data: 2004-12-08 13:01:08
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > A czemu OKO -> ROR ->Rajfi?
    > A nie OKO->Rajfi ?

    Bo taka jest funkcjonalność ING Online.
    Z rachunku OKO można zrobić przelew tylko na własny ROR lub inne OKO. W systemie
    jest lista rachunków uznawanych do wyboru bez możliwości podania dowolnego.

    ________
    Yareck

  • 6. Data: 2004-12-08 13:11:18
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Yareck wrote:

    > Bo taka jest funkcjonalność ING Online.
    > Z rachunku OKO można zrobić przelew tylko na własny ROR lub inne OKO. W
    > systemie jest lista rachunków uznawanych do wyboru bez możliwości
    > podania dowolnego.

    naprawde? ja to mam szczęście, złamałem system ING online :)
    mam tylko oko i przelewam gdzie chce :D

    --
    rufio.pzdr();

  • 7. Data: 2004-12-08 13:25:42
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    systemie
    > jest lista rachunków uznawanych do wyboru bez możliwości podania

    no to jestes w bledzie. Trzeba wejsc w przelewy na rachunkach biezacych i
    jako rachunek zrodlowy nalezy wybrac OKO a nie ROR i mozna korzystac ze
    wszystkich przelewow wzorcowych zapisanych dla ROR. Po prostu nie realizuj
    przelewu z czesci oszczednosciowej ale z biezacej i wszystko dziala ok :-)

    D.

  • 8. Data: 2004-12-08 13:25:43
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Z rachunku OKO można zrobić przelew tylko na własny ROR lub inne OKO. W
    > systemie jest lista rachunków uznawanych do wyboru bez możliwości podania

    bzdury
    mam 2 konta 'OKO' z kazdego z nich moge wykonac po 1 darmowym dowolnym
    krajowym przelewie
    dalsze przelezy sa platne ale nie ma ograniczen co do rachunkow; musza to
    byc tylko
    krajowe rachunki

    PiotR

  • 9. Data: 2004-12-08 13:45:56
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Z rachunku OKO można zrobić przelew tylko na własny ROR lub inne OKO. W
    > systemie jest lista rachunków uznawanych do wyboru bez możliwości podania

    Bez problemu wyślesz na dowolny
    Odrębną kwestią jest cena:-)

  • 10. Data: 2004-12-08 15:25:44
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]

    1. Chcę część zostawić na ROR i zmieścić się w limicie jednej bezprowizyjnej
    wypłaty miesięcznie. Przy okazji mały warning dla posiadaczy OKO: bezprowizyjna
    wypłata dotycza miesiąca ROZLICZENIOWEGO, a nie kalendarzowego.
    Miesiąc zaczyna się 29, kończy 28 (!). Jest to napisane małym druczkiem w TOiP,
    ale niestety przypisy czyta się jak już zcharge'ują 5 zł :-((

> [...]
    > przelewu z czesci oszczednosciowej ale z biezacej i wszystko dziala ok :-)

    2. Dzięki! Tego wcześniej nie próbowałem.
    A swoją drogą to bardzo intuicyjne, przelew z OKO wykonuje się wchodząc w
    przelewy z ROR ;-)

    ________
    Yareck