  • 31. Data: 2002-11-05 15:26:01
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    02 Nov 02 09:18, Wojciech Nawara pisal do All:

    WN> jest powód do niepokoju.

    WN> Jednak wydaje mi się, że ostatecznie bezprowizyjne będą PKO, a
    WN> Euronetowe chyba jednak nie... Takie mam przeczucia...

    Skoro Pekao dogadało sie z Euronetem, to może i PKO sie dogada.
    Weź pod uwagę, że w supermarketach lub w ich pobliżu często są bankomaty obu
    sieci.
    Można by wtedy jeden z nich ustawić w innym uczęszczanym miejscu z korzyścią
    dla banku.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 32. Data: 2002-11-05 19:47:51
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3DC622F3.E4F2C6E7@go2.pl...
    > a po co ubezpieczac elektrona?

    1. po to, aby odsyskać pieniądze za towary kupine w sklepie kartą bez naszej
    wiedzy?
    2. po to, aby odzyskać zrabowane pieniądze, które godzinę lub dwie wcześniej
    wybraliśmy z bankomatu ?

    pozdrawima
    Piotr Orzechowski

  • 33. Data: 2002-11-06 10:53:16
    Od: a...@p...onet.pl

    > BP SA. Na razie do tego jeszcze nie doszli - a żeby nie robić jeszcze
    > większego bałaganu ze zmianą TOiP - wykorzystali najprostszą metoę -
    > promocję do oddwołania. Przy czym obstawiam, że odwołanie nastąpi w momencie
    > wprowadzenia TOiP inteligo do PKO.
    >
    > Gdyby już po wprowadzeniu dalej w TOiP była opłata i promocja - to jest
    > powód do niepokoju.

    Mały input. Bank nie może mieć kilku TOiP. Może je prezentować klinetom jako
    TOiP np. linii produktowych (bo po co indywidualnemu info o koszcie usług
    korporacyjnych), ale formalnie TOiP jest jedna. A Inteligo nie jest
    samodizelnym bankiem, więc TOiP formalnie nusiała być włączona :-)))
    Czy ją w przyszłości ujednolicą to już zupełnie inna kwestia.

  • 34. Data: 2002-11-06 11:22:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    > Skoro Pekao dogadało sie z Euronetem, to może i PKO sie dogada.

    PKOBP dogadało się ale tylko dla klientów przejętego Inteligo w ramach
    promocji, dla swoich starych klientów posiadaczy VE nie przewidują takiej
    promocji.
    Pytałem i już zdążyli mi odpowiedzieć mailem
    *** blad ***

  • 35. Data: 2002-11-06 14:51:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 05, 2002 at 08:22:07AM +0100, RobertS wrote:

    > do wysokosci salda

    I? Bo rozumiem ze zasmuciles tym p. zlodzieja.

    > imho lepiej jest miec mniej kasy a w razie czego przelewac na karte
    > sms'em
    > niz ja ubezpieczac

    Jaaaasneeee, co platnosc to bede sobie przelewal. A jak bede chcial
    jeszcze kupic dwie bulki wiecej to bede znow przelewal.

    Brawo! ;)

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-11-07 14:08:23
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > I? Bo rozumiem ze zasmuciles tym p. zlodzieja.
    i to ze mozna miec na koncie podpietym do karty np 100 pln i tyle
    najwyzej
    w razie czego miec zablokowane do wyjasnienia ew. reklamacji
    gdy karta jest ubezpieczona to zamiast w banku skladasz wyjasnienia u
    ubezpieczyciela
    co jak dla mnie jest tylko zmiana nie warta miesiecznej oplaty

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 37. Data: 2002-11-07 14:17:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 07, 2002 at 03:08:23PM +0100, RobertS wrote:

> [...]
    > ubezpieczyciela
    > co jak dla mnie jest tylko zmiana nie warta miesiecznej oplaty

    Swietnie, ale chyba zapominasz ze to TY masz problem z taka
    karta. Przelewanie, uzupelnianie, zwracanie - a mi sie wydawalo ze
    karta jest do _uzywania_.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-11-07 15:51:30
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > Swietnie, ale chyba zapominasz ze to TY masz problem z taka
    > karta. Przelewanie, uzupelnianie, zwracanie - a mi sie wydawalo ze
    > karta jest do _uzywania_.
    kiedy mialem ve inteligo po prostu rzadko z niej korzystalem
    ale nadal uwazam, ze ubezpieczanie elektrona (nawet z inteligo)
    mija sie z celem, bo w przypadku kradzierzy problem ma posiadacz karty
    a to u kogo stara sie odzyskac pieniadze jest sprawa drugorzedna

    p.s. jedynie przemawia do mnie argument piotrka
    piotrek>2. po to, aby odzyskać zrabowane pieniądze, które godzinę lub
    dwie wcześniej
    piotrek>wybraliśmy z bankomatu ?

  • 39. Data: 2002-11-07 17:29:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Wlasnie. Tez uwazam ze to jest bez sensu.

    > kiedy mialem ve inteligo po prostu rzadko z niej korzystalem
    > ale nadal uwazam, ze ubezpieczanie elektrona (nawet z inteligo)
    > mija sie z celem, bo w przypadku kradzierzy problem ma posiadacz karty

    IMO jak juz to wlasnie VE warto, a tym bardziej VE inteligo !! Mozna sie
    zastanowic nad maestro, bo tutaj jednak mimo wszystko bardzo zadko mozna
    placic bez PINu. Z takiego wniosku tez wyszlo chyba citi, bowiem dla citi
    maestro _nie_ma_ubezpieczenia. Moze za malo biora za prowadzenie rachunku ?
    ;-) Nie bylo by nic w tym dziwnego gdyby nie to ze citi ma najlepiej
    ubezpieczone KK, a do maestro nie ma nic.
    A tak w ogole to o czym Wy mowicie ? Do plaskich kart prawie wcale nie ma
    ubezpieczen (podobnie jak do wiekszosci wypuklych debetowych) ;(