eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty › Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
  • Data: 2016-02-08 13:06:38
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07 Feb 2016 15:27:08 GMT, W napisał(a):

    > Właściwie - sklepy są jakoś zobligowane do wymagania? Czy to tylko dupochron
    > większy dla nich "bo my mieliśmy CVV2"?

    Sklepy jako takie nic nie wymagają (poza płatnością ;) - raczej się nie
    bawią w samodzielną autoryzację kart kredytowych. Korzystają z usług
    pośredników typu PayU, Dotpay, przelewy24 i tym podobnych, a oni już
    dbają (a przynajmniej powinni) o bezpieczeństwo. Przynajmniej mnie
    zawsze prosili o CVV2. I zawsze poprawnie działało mi 3D Secure (mille,
    citi).

    ZTCP nigdy nie trafiłam do sklepu, który w przypadku akceptacji kart
    kredytowych nie korzystałby z usług pośrednika.

    Mówię o polskich sklepach. Jak jest w przypadku zagranicznych - nie mam
    pojęcia.

    --
    Imka