eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty › Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
  • Data: 2016-02-07 16:27:08
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Imka wystukał, co następuje:

    > Możliwe. Ale gdyby bank strzelił focha że to zrobiłam, to
    > podziękowałabym za kartę. A na razie to bankom zależy abym tę kartę
    > jednak miała

    W sumie racja, a bezpieczeństwo jednak znacznie rośnie...

    > - vide ostatnia rozmowa z Mille:
    > <cit>
    > </cit>
    > Już drugi raz ten numer przeszedł. Przy rocznych obrotach na karcie
    > rzędu kilku tysięcy, żadna milionerka ze mnie.

    Po dwóch podobnych sytuacjach w Citi swietdziłem, że nie chce mi się do nich
    co rok dzwonić a wiem, że można być bezterminowo, bezwarunkowo zwolniony i
    tak chce albo rezygnuję... Po 15 minutach "namysłu" się łaskawie zgodzili ;-
    )

    > Sprawdziłam ponownie - Amazon nadal nie żąda CVV2 przy podpinaniu
    > karty.

    Właściwie - sklepy są jakoś zobligowane do wymagania? Czy to tylko dupochron
    większy dla nich "bo my mieliśmy CVV2"?

    > Tutaj każdy powinien mieć swoją sprawdzoną taktykę chronienia
    > kart/portfela ;)
    >
    > Bo czasem ta taktyka wygląda tak ;->
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,643,160216907,1602169
    07,znaleziono_karte_
    > platnicza_mBank_metro_Imielin.html

    A to akurat po płatnościach najczęściej sprawdzam jak już wrócę do auta bo
    zawsze mma wrażenie, że zapomniałem :DDD