  • 11. Data: 2008-10-06 16:07:35
    Temat: Re: Bezpieczeństwo depozytów w czasach kryzysu...
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 5 Oct 2008 23:16:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Polska 100% do 1000 Euro i 90% na resztę
    >
    > Stefczyki (niby też Polska) ponoć dają 100% na 100%. :)
    >
    > -=-
    >
    > I tak jest od lat. :)

    Ale jak tu ktoś niedawno pisał, ludzie którzy kilka lat temu utopili
    kasę w Staropolskim, w dalszym ciągu czekają na swoje pieniądze.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2008-10-07 16:59:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    > Grecja daje gwarancję na wszystko 100%
    > Niemcy na wszystko 90%
    > Polska 100% do 1000 Euro i 90% na resztę
    >
    >Stefczyki (niby też Polska) ponoć dają 100% na 100%. :)

    Skąd informacje o gwarancjach _rządowych_ w Polsce?
    Chyba mylisz gwarancje rządowe z funduszami http://www.bfg.pl/u235/navi/27905

    A swoją drogą jakiś szaleniec z Brukseli chce zmusić (tylko
    właśnie - kogo, państwa czy fundusze gwarancyjne?) do gwarancji
    na minimum 100 tys EUR.
    Arek

  • 13. Data: 2008-10-07 17:13:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    >
    > A swoją drogą jakiś szaleniec z Brukseli chce zmusić (tylko
    > właśnie - kogo, państwa czy fundusze gwarancyjne?) do gwarancji

    Co za różnica, czy to gwarancja na 10 czy 100 tys, euro czy kg złota.
    I tak nikt nie ma tej kasy, żeby to wypłacić w razie czego.

  • 14. Data: 2008-10-07 19:10:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > No bez zartow, krotki lot samolotem albo, jesli ktos potrzebuje
    > samochodem, to tez w ciagu doby pewnie dojedzie.
    >
    > Rozumialbym jakas Nigerie albo przynajmniej Wenezuele, ale Grecja -
    > daleko?

    Nie chodzi o to, ze ktos ma na koncie 1 mln PLN, bo wtedy to sprawa
    jasna. Problem jest wtedy gdy jakis ciulacz ulokuje w Polbanku np. 3 tys
    PLN i co wtedy ma zrobic ? Leciec do Grecji samolotem (ile kosztuje
    bilet?) i walczyc w nieznanym sobie jezyku z lokalnym bankiem ?

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-10-08 11:12:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > tys PLN i co wtedy ma zrobic ? Leciec do Grecji samolotem (ile
    > kosztuje bilet?) i walczyc w nieznanym sobie jezyku z lokalnym bankiem

    Bez zartow, wartosc oczekiwana wpadki jest wtedy minimalna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-10-08 17:34:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Co za różnica, czy to gwarancja na 10 czy 100 tys, euro czy kg złota.
    > I tak nikt nie ma tej kasy, żeby to wypłacić w razie czego.

    Olbrzymia różnica, bo "w razie czego" taka gwarancja mogłaby być handlowana
    i notowana.

    marekz

  • 17. Data: 2008-10-23 22:26:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" gcg4au$46j$...@n...onet.pl

    > Skąd informacje o gwarancjach _rządowych_ w Polsce?

    Pewnie stąd, że nie wiedziałem o jakich gwarancjach mowa.

    "Amrest" d...@k...goog
    legroups.com

    Wczoraj Grecja zapewniła stuprocentową gwarancjębezpieczeńśtwa
    depozytów w swoich bankach (druga po Irlandii) dzięki czemu Polbank
    stał się najbardziej bezpiecznym bankiem w Polsce.

    > Chyba mylisz gwarancje rządowe z funduszami http://www.bfg.pl/u235/navi/27905

    Trudno mi zgadnąć, co znaczy tutaj słowo ,,Grecja''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'