  • 1. Data: 2002-01-01 14:25:56
    Temat: Przeniesienie lokaty
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Witam,
    Mam lokatę w Fortisie, kiedy upłynie termin chce ją przenieść do Kredyt
    Banku, czy jest to możliwe (i w jaki sposób) nie przenosząc "fizycznie"
    gotówki? Zaznaczam, że nie mam (i nie chcę mieć) ROR-ów w tych bankach.
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 2. Data: 2002-01-01 17:33:50
    Temat: Re: Przeniesienie lokaty
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Mam lokatę w Fortisie, kiedy upłynie termin chce ją przenieść do Kredyt
    > Banku, czy jest to możliwe (i w jaki sposób) nie przenosząc "fizycznie"
    > gotówki? Zaznaczam, że nie mam (i nie chcę mieć) ROR-ów w tych bankach.

    powinienes dostac nr lokaty w formaci nrb czyli tak jak ROR na ktory
    bedziesz mogl przelac pieniadze z Fortisu.
    Czyli idziesz do KB zakladasz mowisz ze chcesz nr i ze przelejesz
    idziesz do Fortisu realizujesz lokate z przelewem na inny rachunaek
    (bezplatnie?) i
    podajesz tam numer lokaty w KB

    pozdrawiam,
    jelen