  • 1. Data: 2002-01-01 15:08:31
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Oj, nie do końca. Na przykład w Pekao Qualiflyer i chyba jeszcze w
    > Zmyllenium tak nie ma - możesz natłuc transakcji tylko do kwoty limitu.
    > Nie ma odnawiania kredytu.

    ??? Tzn. nie ma odnawiania kredytu kiedy - po splacie? Bez jaj. Zaden
    bank nie wydaje takiej karty.

    Bo to ze kredyt nie odnawia sie sam z siebie, to chyba normalne, inaczej
    moznaby robic niezle zakupy :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 2. Data: 2002-01-02 09:00:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > ??? Tzn. nie ma odnawiania kredytu kiedy - po splacie? Bez jaj. Zaden
    > bank nie wydaje takiej karty.

    Nie ma automatycznego odnowienia limitu po każdej spłacie. Odnowienie
    jest raz w miesiącu w terminie spłaty.

    Czyli, jeżeli masz w połowie okresu rozliczeniowego nastukane pod korek
    i spłacisz zadłużenie, to i tak ilośc środków do wykorzystania zobaczysz
    dopiero po dniu w którym wpłata powinna wpłynąć.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-01-03 15:23:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Nie ma automatycznego odnowienia limitu po każdej spłacie. Odnowienie
    > jest raz w miesiącu w terminie spłaty.

    A, w tym sensie. W Millennium to jest tak, ze splata odbywa sie raz
    w miesiacu automatycznie, i nie bardzo wiem jak mozna zrobic dodatkową.

    > Czyli, jeżeli masz w połowie okresu rozliczeniowego nastukane pod korek
    > i spłacisz zadłużenie, to i tak ilośc środków do wykorzystania zobaczysz
    > dopiero po dniu w którym wpłata powinna wpłynąć.

    Trzeba miec odpowiedni limit, wtedy nie trzeba wczesniej nic placic
    i jest ok.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator