  • Data: 2002-01-04 22:29:58
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jan 2002 12:45:29 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >A to nie może sobie na to konto przelać np z konta prywatnego??? A telefonu
    >też nie umie obsługiwać?

    Jakiego prywatnego? Takiego nie ma wogóle, bo zupełnie niepotrzebne.
    Kasą obraca w butiku.

    >Człowieku! Ja m.in. handluję komputerami

    Wow, konkurent w dodatku z mojego terenu. Sporo to wyjaśnia...

    >i moje jedyne konto firmowe jest w
    >Inteligo. Sam obracam gotówką i nie mam pojęcia GDZIE masz problem aby
    >sprzedawać komputery za gotówkę i płacić US/ZUS z Inteligo.

    Ja? Nigdzie. Mówiłem o mojej teściowej. Czytaj uważniej.

    >Pomyśl trochę, zmień czasem przyzwyczajenia. Narazie Twoje podejście to
    >odpieranie prawie wszystkich rad i uwag innych osób.

    Nie. Wiele się uczę i przyjmuję. A że chcę pokazać sytuacje, gdy obrót
    gotówką wcale nie oznacza lewych interesów, to inna sprawa.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)