  • Data: 2002-01-08 18:56:34
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2002 18:20:13 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >To niech sobie założy konto prywatne i firmowe w Inteligo.
    >A teraz czekam na kolejne kontrargumenty :-)))

    ALE PO CO? KASĄ OBRACA W BUTIKU. WSZELKIE OPERACJE BANKOWE GENERUJĄ
    NIEPOTRZEGNE KOSZTA!

    >Dopiero teraz pokapowałeś? ;-)

    Że z mojego terenu, to wiedziałem, ale myślałem, że Ty tak, jak
    Halasa, z przekory... No nic...

    >Ale NIE konkurent - nie prowadzę sklepu.

    A można wiedzieć, co? Może być prywatnie, jeśli nie chcesz na liście.
    Może jaki biznes machniom?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)