  • Data: 2002-01-03 15:50:35
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Nie, normalny salon w Gliwiach.

    Ooo... To w Gliwicach takie sa normalne salony? Bardzo watpie.

    > A sprzedawał mojemu ojcu prywatnie, a
    > nie firmie. Widać gotówka w rękach im byla potrzebna.

    Moze na narkotyki.

    > Ja też wolę
    > sprzedawać za gotówkę. Od razu jest kasa na obracanie. A tak co...
    > Pacjent zamawia drukarkę. Ja zasuwam do hurtowni, a on płaci przelewem
    > za kilka dni... kilka dni kasa zamrożona, a w dodatku hurtownie też
    > chcą gotówką (zapewne z tego samego względu),

    Dziwne jakies. Zwykle problem jest odmienny - hurtownie chca przelew
    (niezaleznie od tego, w jakim terminie), a end user placi gotowka.
    I trzeba ja wplacic do banku z prowizja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator