  • 11. Data: 2004-10-15 10:12:30
    Temat: Re: Bepehahaha w Kielcach leży i kwiczy
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 15 Oct 2004 11:48:22 +0200, <g...@p...onet.pl> napisał:

    > u mnie najpierw dysponentnka nie mogla mi aktywowac netu, miala jakies
    > bledy.
    > dzwonila do fachmenow i stwierdzili ze mam 2 cify i ze niby naprawili.
    > tyle
    > tylko, ze na haslo startowe nijak zalogowac sie nie moge. dzwonilem to
    > kazali mi
    > isc do oddzialu. poszedlem to wzieli telefon i juz 3 dzien czekam na
    > oddzwonienie. chyba sobie daruje. i tak tylko do konca roku dostep free
    > dla kk

    Dzis polazłem tam jeszcze raz (wykazałem dobrą wolę. Podszedłem do pana
    Sebastiana M. i mówię że przyszedłem po pakiet startowy na co usłyszałem
    "proszę poczekać" - prowadził rozmowę z jakimś swoim znajomym. Zapieniłem
    się ale nie odzywałem się. Podszedłem do innej pani która mnie zawsze
    obsługuje, przyniosła mi umowę i pakiet. Podpisałem umowęi odebrałem
    kopertę. (musiałem też pisać odręcznie potwierdzenie, bo kartka z
    wydrukiem która pan Sebastian niby przygotował zgineła).

    Sez@m działa, KK będzie za 5 dni widoczna. Natomiast M@kler dawał
    komunikat że nie mam uprawnień. Po telefonie na infolinie udało mi się
    wreszcie doprowadzić do stanu zdatnego użytkowania.

    Ale na tym sięnie skończy z jednego powodu - pan Sebastian nie potrafił
    wyjsć z tego z twarzą tylko olewająco potraktował klienta który z jego
    winy zmuszony był przyjść do oddziału. W przyszłym tygodniu pisme zostanie
    dostarczone ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 12. Data: 2004-10-16 14:56:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 15 Oct 2004 11:48:22 +0200, g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >oddzwonienie. chyba sobie daruje. i tak tylko do konca roku dostep free dla kk

    haha mam aktywny dostep! co prawda oddzial nie oddzwonil, ale dzieki
    pomocnemu i kompetentnemu Panu Krzysztofowi z telefonu moge sie juz
    zalogowac do Sezama. Co prawda nie na CIF tylko na stary login do
    Maklera, ale wlasciwie nie robi mi to wiekszej roznicy :-)

    G.

  • 13. Data: 2004-10-16 17:22:01
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 16 Oct 2004 14:56:31 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > haha mam aktywny dostep! co prawda oddzial nie oddzwonil, ale dzieki
    > pomocnemu i kompetentnemu Panu Krzysztofowi

    Pan Krzysztof z infolini?

  • 14. Data: 2004-10-16 20:04:51
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 16 Oct 2004 19:22:01 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Pan Krzysztof z infolini?

    no tak, tej internetowej.